Sigurnost u prometu počinje kod kuće: 'Velika je odgovornost na roditeljima, ali i na djeci'
Početak školske godine donosi izazove na cestama, a ove će preko 35 tisuća prvašića diljem Hrvatske napraviti svoje prve samostalne korake i prometu, prema školi.
Kako bi se aktualizirala tema sigurnosti najmlađih, RTL Hrvatska pokreće kampanju 'Promet nije igra' čiji je cilj podizanje svijesti o sigurnosti u prometu poticanjem odgovornog ponašanja vozača i edukacijom djece, osobito učenika prvih razreda osnovne škole, ali i njihovih roditelja o tome kako se ponašati odgovorno u prometu.
Poznata lica informativnog i zabavnog programa RTL-a ambasadori su kampanje te glavni protagonisti edukativnih promo spotova. A uz Anu Brdarić Boljat i Tomislava Jelinčića, zvijezde edukativnih videa su i njihova djeca – Anina kći Cvita i Tomislavov sin Vid.
"Jako je važno da u ovo vrijeme sve veće mobilnosti i opasnosti na cestama educiramo našu djecu. U prometu uvijek treba biti oprezan i svaka preporuka je dobrodošla. Velika je odgovornost na nama roditeljima da naučimo djecu kako se ponašati i na što paziti, ali je i velika odgovornost na djeci koja moraju shvatiti da promet nije igra", istaknula je Ana Brdarić Boljat
403 Forbidden
403 Forbidden
403 Forbidden