Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
TKO JE KRIV? /

Kako riješiti gužve u Splitu? Šuta: 'Godine su prošle i to nas žalosti.' Ovako mu je odgovorila naša novinarka

Danas je kolona bila duža od dva kilometra za pristupiti trajektnoj luci. Sad je taj problem na gradonačelniku Tomislavu Šuti

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

Misle li i kako u gradu riješiti ove gužve koje se znamo u Splitu stvaraju godinama ljeti, pogotovo vikendima. S gradonačelnikom Tomislavom Šutom, razgovarala je reporterka RTL-a Danas, Dragana Eterović. 

Taj problem pokušali su riješiti i prijašnji gradonačelnici Andro Krstulović Opara i Ivica Puljak. No, i dalje svjedočimo ogromnim gužvama. Danas kolona duža od dva kilometra za pristupiti trajektnoj luci. Sad je taj problem na gradonačelniku Tomislavu Šuti.

Kako i kada planirate riješiti prilaze i samu trajektnu luku, odnosno da se smanje ove gužve?

Čim prije donijeti odluku. Konačno puno je idejnih rješenja. Ideje su se provlačile, međutim, konačne odluke nema. I ovdje je bitno naglasiti s Hrvatskim cestama i željeznice ipak su željeznice ovdje 95 posto skoro vlasnici i mislim da u nadolazećem periodu ćemo donijeti konačnu odluku i konačno rješenje kako bi riješili ovaj problem. Činjenica je nakon donošenja konačne odluke da ipak je ispred nas postupak projektiranja i taj proces sigurno je dio od 70 posto dovršetka posla.

Hoće to biti za vrijeme vašeg mandata?

Ja se nadam da hoće. Vjerujem u to.

Nije samo ovdje problem. Problem je Stobreč i Podstrana. Vi živite u Stobreču. Svjesni ste da su tamo gužve svaki dan. Što je tu rješenje? Omiška obilaznica? 

Prvo kao gradonačelnik, a i kao građanin ja sam jako nezadovoljan sa stanjem što se tiče na istoku grada jer svakodnevno svjedočim kolonama od sat vremena. I ono što je dobro da su Hrvatske ceste u fazi dovršetka rotora na području Mravinaca da se prema TTS-u gradi i da natječaj bi trebao izaći od TTS-a do  same Podstrane i Grljevca. Da odabir izvođača bi trebao biti na potezu od Omiša do Dugog Rata, tako da bi parcijalno trebali u narednom periodu imati riješen problem zaobilaznice Split-Omiš. Nažalost, godine su prošle i to je ono što nas sve skupa žalosti.

Godine na kojima je uglavnom na vlasti bio HDZ.

Gledajte, bilo je i HDZ-a i drugih političkih opcija, bez obzira o bilo kojoj opciji da se radilo. Svakako se problem treba riješiti. I HDZ je bio na vlasti i treba uputiti kritiku svima onima koji nisu na vrijeme dovršili stvari. Ovdje je bio problem u projektnoj dokumentaciji. Projektna dokumentacija dobrim dijelom se dovršava i napokon imamo nekoga tko je iz Splita koji je sada i Upravi Hrvatskih cesta. I ja sam uvjeren da u periodu koji je ispred nas u konačnici ćemo imati taj problem riješen. Ali isto tako treba naglasiti da Hrvatske ceste sada rade i na projektiranju Mosta između Kaštela i Splita. To će također doprinijeti rješavanju i prometnoj povezanosti i gužve koje su u gradu prisutne. U ponedjeljak smo najavili presicu. Što se tiče svih prometnih rješenja na području Grada Splita, promet je rak rana grada i ja sam uvjeren u narednom periodu da ćemo većinu toga riješiti, poručio je.

Hvala vam na razgovoru, čuli smo gradonačelnika, on se i u kampanji pozivao na vertikalu vlasti, a vidjet ćemo koliko će uspjeti i što će uspjeti riješiti upravo ovdje u trajektnoj luci koja se najviše tiče samog grada, poručila je Eterović za kraj.

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx