Milenijalci, ljudi rođeni između 1981. i 1996. godine, predstavljaju jedinstvenu generaciju koja je svjedočila dramatičnoj transformaciji svijeta kroz digitalizaciju.
Ako ste rođeni između 1981. i 1996. godine, ove fotke udarit će vas pošteno u emocije


Kao prva generacija "digitalnih domorodaca", oni su oblikovali nove načine života, rada i komunikacije, postavljajući temelje za budućnost društva.

Imenovanje milenijalaca pripisuje se Williamu Straussu i Neilu Howeu, a termin su osmislili 1987. godine.

Dakle, otprilike u vrijeme kada su djeca rođena 1982. kretala u vrtić, a mediji identificirali njihovu moguću vezu s nadolazećim novim tisućljećem kao maturantski razred 2000. godine.

Milenijalci čine značajan dio globalne radne snage i društva. Prema istraživanjima Deloittea predstavljaju oko 23 % svjetske populacije.

Ova generacija je odrasla tijekom razdoblja značajnih tehnoloških promjena, što je oblikovalo njihov pogled na svijet i očekivanja od života.

Kao prva generacija koja je odrasla s internetom, milenijalci su prirodno povezani s tehnologijom. Društvene mreže, pametni telefoni i digitalne platforme sastavni su dio njihovog svakodnevnog života i načina na koji komuniciraju, rade i zabavljaju se.

Milenijalci su najobrazovanija generacija u povijesti. Međutim, visoko obrazovanje često dolazi s teretom studentskih kredita. Oni traže poslove koji nude: fleksibilno radno vrijeme, mogućnost rada na daljinu, kontinuirani profesionalni razvoj i ravnotežu između posla i privatnog života.

Ekonomska nesigurnost značajno je obilježila ovu generaciju: Veliki broj ih živi od plaće do plaće, kasnije kupuju nekretnine u odnosu na prethodne generacije, često imaju dodatne poslove za dodatnu zaradu i suočavaju se s većim troškovima života u odnosu na prethodne generacije.

Milenijalci su donijeli značajne promjene u radnu kulturu. Prema istraživanjima LinkedIna, više od 75 % milenijalaca vjeruje da bi tvrtke trebale biti više fokusirane na društveni utjecaj nego na profit.

Zahtijevaju: transparentnu komunikaciju, etično poslovanje, društvenu odgovornost i održivi razvoj.

U usporedbi s prethodnim generacijama, milenijalci kasnije stupaju u brak, osnivaju obitelj, kupuju nekretnine i započinju samostalni život.

Milenijalci pokazuju povećanu svijest o klimatskim promjenama, društvenoj jednakosti, mentalnom zdravlju, različitosti i inkluziji.

Iako se suočavaju s brojnim izazovima, milenijalci pokazuju iznimnu prilagodljivost i inovativnost u pronalaženju rješenja.

Njihov utjecaj na društvo, poslovanje i tehnologiju nastavit će oblikovati budućnost rada i života za nadolazeće generacije.

Kao generacija koja je preživjela nekoliko globalnih kriza, milenijalci su razvili jedinstvenu perspektivu koja kombinira digitalnu pismenost, društvenu svijest i prilagodljivost promjenama.

Njihov utjecaj na društvo ostat će značajan dok nastavljaju oblikovati budućnost rada, tehnologije i društvenih vrijednosti.












