Matija Habljak/PIXSELL
POGLEDAJTE DIJELIĆ ATMOSFERE IZ SLUNJA: Thompson nastupio u Slunju povodom proslave Dana pobjede i domovinske zahvalnosti
"Druga najvažnija stvar je bila 'Slobodna Dalmacija'. Zakazao sam sastanak s direktorom Srđanom Kovačićem, pravim gospodinom. Kada sam mu obrazložio što mi treba, rekao mi je: 'Upoznat sam što si do sada radio i vrlo sam voljan u ime kuće da zasnujemo dogovor, ali ja iman jedan uvjet. Ja kao direktor sam dužan štititi svoju novinu u svakom pa tako i financijskom pogledu.' Ja sam trebao za koncert 10 stranica Slobodne (to mi je bilo najvažnije) i bez toga ne bih išao u koncert. U marketingu sam dobio cijene s popustom, ali i tako je to u tom trenutku bio veliki iznos. Ali, ponavljam, bez Slobodne ne bih ulazio u projekt. Zato sam ponovo zakazao sastanak s direktorom i predložio mu nešto dodatno, a to je: 'Nudim vam da Slobodna štampa ulaznice i jumbo plakate, a vi imate postotak od ulaznica. Siguran sam da će vam tako biti isplativije, ali ako postotak bude manji, ostaje prvotna solucija i vi opet dobivate prvo dogovoreni iznos'. Sutra su mi javili da je dogovor OK i tada sam odahnuo - dobili smo oglasni prostor s popustom, 40.000 ulaznica i jumbo plakate", govori Bubalo te dodaje kako je ključna osoba za uspjeh koncerta bio Željko Kerum koji je bio generalni sponzor koncerta: "Jedva sam ja dočekao sutra u podne i nazovem Keruma i kažem mu: 'Eto, zahvaljujući Marku sve smo sponzore makli i donesi taj svoj ugovor sutra'. Došao već za dva sata, a tu se pokazao kao marketinški genije, tražio je veći broj ulaznica (nekoliko tisuća). Što će mu deset dana pred koncert? Bilo mi je i te kako jasno, zvao bi svaki dan koliko još ima ulaznica i kada sam sedmi dan pred koncert objavio cijelu stranicu Slobodne - RASPRODANO - tad se pokazao Kerum kao trgovački genije, izašao je sa svojom propagandom da svi koji kupe u njegovom dućanu u Lori (to je bio najveći dućan u Splitu s 10 blagajni) poviše 500 kuna dobije ulaznicu. Dućan je sljedeća tri dana radio 16 sati dnevno i bio pun kao šipak. Čestitao sam mu i moram kazati da su do kraja on i sestra bili super korektni. Što je najvažnije, kazao nam je: 'I vama i meni se isplatilo'", prepričao je Bubalo za Dalmatinski portal.
Ipak, Thompson je tijekom svoje karijere, unatoč svim zabranama i dalje - pjevao. Svoj prvi veliki koncert održao je 2002. na Poljudu. Bilo je to vrijeme kada je u Hrvatskoj 'kuhalo' zbog zahtjeva Haškog suda, pa su jedina dva prazna mjesta na koncertu bila rezervirana za generale Mirka Norca i Antu Gotovinu. Ivica Bubalo, organizator tog događaja za pamćenje tek je ove godine otkrio detalje o organizaciji povijesnog koncerta: "Kad je izašao album 'E, moj narode' početkom 2002., kupio sam ga i prvi dan preslušao pet-šest puta. Podsjetio me na album Beatlesa iz 1967. 'Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band' koji me na isti način fascinirao. I jedan i drugi imali su skoro sve pjesme hitove, a pokazalo se točnim da je pet-šest pjesama postalo evergreen ('Iza devet sela', 'E, moj narode', 'Neću izdat ja', 'Moj Ivane', 'Stari se')", govori. Nazvao je Marka i izložio mu svoj plan: "Malo se nećkao i došli do konstatacije da on tada nije bio financijski sposoban ući u troškove koncerta, a na moje pitanje kako ćemo ako koncert bude u plusu podijeliti novac, odgovorio je: 'Kako god ti hoćeš, pa da mi i ne daš ništa'. Na sljedećem sastanku predložio sam mu da idemo na način ako bude plus da dijelimo po pola. Odgovorio je da je to super korektno i dali smo si ruke", nastavlja.
Osim što je dobio zabranu nastupa na već dogovorenom koncertu u Nizozemskoj (2003.), u Hrvatskoj je pokrenuta peticija „Zaustavite ustaše“ „koja je do trenutka emitiranja emisije Latinica posvećene ovoj temi podržala 1746 potpisnika, a koja je, u daljnjem slijedu, polučila višetisućnu potporu Thompsonovih antifanova. Čak su se i predstavnici crkve, koji su uvijek bili naklonjeni Thompsonu, u tom trenutku povukli od ovog medijskog događaja i ogradili od njega. Ono što se brzo pročulo, bila je vijest da je Stjepan Mesić, tadašnji Hrvatski predsjednik, primio pismo od direktora Centra Simon Wiesenthal iz Jeruzalema, gdje on ustraje u odluci da se trebaju zabraniti koncerti ovog izvođača.