Tunel koji je probijen na gradilištu Omiške zaobilaznice još 2012. godine. I od tada zjapi prema Cetini, bez mosta i bez ceste koja još uvijek nije završena. U probijanje tunela potrošeno je 280 milijuna kuna!
Hrvatski apsurdi: Prometnice u koje su 'ulupane' milijarde, a ne vode - nikuda
Tunel koji je probijen na gradilištu Omiške zaobilaznice još 2012. godine. I od tada zjapi prema Cetini, bez mosta i bez ceste koja još uvijek nije završena. U probijanje tunela potrošeno je 280 milijuna kuna!
Most na rijeci Korani trebao je biti dio brze ceste Mostanje – Vukmanićki Cerovac. Gradnja je počela još 2007. Radovi od 50 milijuna kuna završeni su u previđenom roku, u rujnu 2009. No, i 10 godina nakon toga ni s jedne strane mosta nije sagrađeno 6,2 kilometra brze ceste. Gradnja je opet aktualizirana nakon prošlogodišnje pogibije dječaka u Turnju
Most na rijeci Korani trebao je biti dio brze ceste Mostanje – Vukmanićki Cerovac. Gradnja je počela još 2007. Radovi od 50 milijuna kuna završeni su u previđenom roku, u rujnu 2009. No, i 10 godina nakon toga ni s jedne strane mosta nije sagrađeno 6,2 kilometra brze ceste. Gradnja je opet aktualizirana nakon prošlogodišnje pogibije dječaka u Turnju
Most preko Drave vrijedan je 1,18 milijardi kuna, a trebao je biti dio međunarodnog prometnog koridora Pet C. Most je izgrađen, otvoren, ali ni on nije povezan ni sa čim
Najveće i naskuplje gradilište u Hrvatskoj napokon radi punom parom. Neki bi s ironijom dodali - zahvaljujući Kinezima. Upravo stoga mnogi već strahuju da će most biti završen, i prije vremena, ali da bi mogao voditi nigdje jer neće biti završene pristupne prometnice. Naime, s pripremama oko njihove izgradnje već sada se kasni
Najveće i naskuplje gradilište u Hrvatskoj napokon radi punom parom. Neki bi s ironijom dodali - zahvaljujući Kinezima. Upravo stoga mnogi već strahuju da će most biti završen, i prije vremena, ali da bi mogao voditi nigdje jer neće biti završene pristupne prometnice. Naime, s pripremama oko njihove izgradnje već sada se kasni
Trebali su to biti prioritetni projekti, na njih su potrošene milijarde kuna, no danas ih zovemo - hrvatski apsurdi