Od sljedećeg tjedna i službeno kreće predizborna kampanja za Djeda Božićnjaka a kako su izborna pravila u Laponiji dosta stroga Stanje nacije moramo privremeno staviti na led. Ali prije nego što se smrznemo evo da još jednom utvrdimo gradivo i vidimo kandidate i njihove slogane s kojima će nastojati privući glasove blažene dječice. Miro Bulj reklamira se kao Djed Božićnjak iz naroda, sa sloganom Na braniku Hrvatske. Ivana Kekin u kampanji nastupa kao Baka Božićnica nove generacije. Dragan Primorac pažnju želi privući sa sloganom Za novog Djeda Božićnjaka koji ujedinjuje. Marija Selak Raspudić kao Baka Božićnica djeci u svojoj kampanji nudi Više od darova. A Zoran Milanović među djecu ide sa sloganom koje i dijete može razumjeti- Djeda Božićnjaka za Djeda Božićnjaka. Ali pobjeda ovog Djed Božićnjaka više nije tako izgledna kako se do sada činilo. Naime dio birača bi ga najradije polizao a dio birača bi ga ugrizao
ZORAN MILANOVIĆ MEĐU DJECOM /