i, za kraj - pravi bombončić 2000 Corbin Sparrow Jelly Bean
NAJGADNIJI AUTI U POVIJESTI: Ponekad dizajn bolje štiti od krađe nego svi alarmi svijeta
Neki auti su usitinu propali eksperimenti, drugi su slijedili neke klasične linije a ipak uspjeli za*ebati. U svakom slučaju, divite se, ako ne ukusu, onda barem hrabrosti timova dizajnera, i ništa manjoj smionosti direktora koji su ova čudovišta odlučili proizvoditi.
2001 PT Cruiser
Zamislite sastanak tima dizajnera i upravnog odbora tvrtke na kojem je netko rekao "Da, to je to, ovo će sigurno biti hit".
1989 Nissan Cargo
1990 Pontiac Trans Sport
Ako mislite da je Pontiac Aztek iz 2001 sasvim normalan, ( osim možda čudnog prednjeg dijela) čekajte da otkrije svoj adut...
... ta da!
Ni jedan popis najružnijih automobila ne može proći bez FIAT Multiple
Aston Martin Lagonda - ni Bond ga nije htio
Cadillac Seville jedan je od onih autiju koji su 'igrali na sigurno' a ipak uspjeli stvoriti čudovište
Sebring-Vanguard Citicar iz 1974 na papiru je bio sasvim dobra ideja - mali gradski autić. Izvedba je nešto sasvim drugo
Marcos Mantis - i bogomoljka u ljudskoj veličini bila bi primamljivija ( skupa s onim da nam otkine glavu i pojede)
Volvo 240 GL karavan iz 1991 ima taman toliko preveliki prtljažnik da je od klasika postao spodoba.
Davis Divan iz 1974 - jamačno nadahnut tadašnjim SF filmovima koji su postali kultni. Divan iz očitih razloga nije.
1987 Stutz Bearcat II "Dobar je dizajn ali idemo staviti i maglenke dolje. Ček , ček , a da dodamo još par farova? A mora imati i bočne kromirane štitnike. A da pokažemo da je brz da dodamo i linije i kromirane obrube svjetlka? E da , još samo da mu otpilimo krov"
Bond Bug. Što im bi?
Jensen S-V8 zašto bi se motor stiskao kad mogu putnici
1964 Lightburn Zeta - možda slučajnost, ali u vrijeme dizajniranja su izašli i Jetsonsi
Mitsubishi I - kupola na kotačima. Vjerujemo da je preglednost savršena, kao i udobnost, ali ne. Jednostavno ne...
Mitsuoaka Orochi - dokaz da nije uvijek pametno inžinjere plaćati suhim zlatom, a dizajnere kikirikijem
Nissan Cube - s prijeda izgleda kao da su izbole pčele
... a ni od iza nije puno ljepši.
1957 Fiat 600 Multipla Marinella
- evo, sada znamo od koga je moderna multipla naslijedila svoju prekrasnu liniju.
1997 Plymouth Prowler
- neprirodni spoj trkaćih auta 20-ih i modernih jurilica.
SBARRO Coupé Autobau - da je puno manji, izgledao bi kao komponenta računala.
Ssanyong Rodius izgleda kao da je neki karavan poš**io coupe. I onda su svoje neželjeno dijete ostavili na cesti
Subaru BRAT.
Suzuki X-90 - tko zna, možda im je i bio cilj da potsjeća histeričnog pubertetliju koji uvijek započinje tučnjavu.
Tatra D603 Čehoslovačka Tatra ima nekih stvarno hvalevrijednih podviga. Njihova Tatra 77 prvi je auto na svijetu koji je bio aerodinamičan, po uzoru na Tatru 97, dizajnirana je daleko poznatija Buba, a i pod komunističkom upravom proizvodili su aute koji su se sasvim dobro prodavali. Štošta bi se dobroga dalo reći o toj tvorncici s dugom tradicijom. Ali ovaj auto nije im baš na ponos.
AMC Gremlin - barem im je ime pogođeno
Citroën Ami