Neki proizvodi na sebi imaju jasne oznake da su za muškarce iako su identični onim za žene. U čemu je onda razlika? To je samo još jedan marketinški trik kojim se muškarce motivira da kupe proizvode koji se kose s njihovim pojmom muškosti. Takve oznake mogu se pronaći na pastama za zube, higijenskim štapićima, posteljinama, spužvama za tuširanje... svim onim proizvodima koji muškarci labavog ega ne bi nikada kupili da ne postoje u 'muškim bojama'. Kako su marketinški stručnjaci doskočili takvoj krhkoj muškosti, pogledajte u galeriji.
KAKO ZARADITI NA KRHKOM EGU: Pogledajte kakvi sve proizvodi postoje 'samo za muškarčine', dosta je smiješno
1/23
2/23
3/23
4/23
5/23
6/23
7/23
8/23
9/23
10/23
11/23
12/23
13/23
14/23
15/23
16/23
17/23
18/23
19/23
20/23
21/23
22/23
23/23