Gran Canaria Moda Cálida
Kanarska moda osvaja svijet: Gran Canaria Moda Cálida potiče inovacije i održivost
Ovim projektom Gran Canaria postavlja se na globalnu modnu scenu, s posebnim naglaskom na održivost i inovacije u modnoj industriji.
Projekt nudi zanimljiv pogled na to kako male i srednje modne tvrtke mogu dobiti podršku u suočavanju s globalnim tržištem, što može biti inspiracija za lokalne dizajnere, poduzetnike i sve koji žele znati više o budućnosti tekstilne industrije.
Povezanost mode i održivosti privlači sve veću pažnju, a osobe koje prate ove trendove, na ovaj način mogu saznati više o tome kako moda može biti ekološki odgovorna, inovativna i konkurentna na svjetskom tržištu.
Uz Gran Canaria Moda Cálida, važnu ulogu ima i projekt MODAMAC, koji se provodi u sklopu Programa suradnje INTERREG V-A između Španjolske i Portugala, s naglaskom na Madeiru, Azore i Kanarske otoke.
Projekt ima za cilj unaprijediti kapacitete modnih poduzeća u regiji Macaronesia, potičući njihov izvoz i komercijalizaciju.
MODAMAC promovira regionalnu suradnju te jača poslovne kapacitete modne industrije kroz zajedničke inicijative usmjerene na poboljšanje distribucije, promocije i prodaje modnih proizvoda na međunarodnim tržištima.
Ključni ciljevi projekta uključuju povećanje konkurentnosti modnog sektora i otvaranje novih kanala distribucije u inozemstvu, čime se potiče daljnji razvoj modne industrije u regiji.
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida
Gran Canaria Moda Cálida predstavlja sveobuhvatan plan s ciljem jačanja tekstilne industrije otoka Gran Canarije. Program se fokusira na ključna područja, poput unapređenja poslovnog upravljanja, razvoja proizvoda, poboljšanja promotivnih aktivnosti, povećanja izvoza i ulaganja u obrazovanje.