Ford Focus Active je 3 centrimetra viši od "običnog" Focusa, a oko kotača se nalazi zaštitna plastika kako bi se mogao "boriti" s težim terenima
DETALJI KOJI ČINE RAZLIKU /
Ove stvari su me totalno oduševile na Fordu Focusu Acitve

Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
1/6

Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Focus ima čak pet različitih modova vožnje. Osim standardnih Normal, ECO i Sport, tu su i modovi Slippery za mokre i vlažne ceste, ali i Trail za makadame i druge "divlje" terene
2/6

Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Instrumentalna ploča ima mali ekrančić, dok je ostatak, uključujući i kazaljke, analogan. Zanimljivo su prikazane brzine na dnu ploče koje podsjećaju na Fordove iz prošlog stoljeća
3/6

Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Automatski mjenjač osim stardandnih P, R, N i D ima i L mod za terensku vožnju, a koji označava niske okretaje kako bi lakše silazili niz nizbrdicu ili krenuli na zahtjevnijem terenu
4/6

Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Novi automobili često se srame svojih auspuha, ali ne i Focus koji ponosno pokazuje čak dva ispuha
5/6

Foto: Andrej Jelušić / Net.hr
Pokraj mjenjača nalaze se i držači za čaše koje je moguće micati ovisno o veličini vaše boce/čaše
6/6