Da odmah krenemo na bitno, novi M2 ima pogon na stražnje kotače koje pokreće 3,0-litarski redni šestocilindraš sa dva turbo punjača, a koji proizvodi 453 konjske snage (333 kW) i čak 550 Nm okretnog momenta
BMW je predstavio novi M2 nakon kojeg više ništa neće biti isto: Stiže bavarska raketa koja će oduševiti tradicionaliste
BMW za novi M2 nudi osam-stupanjski automatski M Steptronic mjenjač sa Drivelogic tehnologijom. No, kao opcija, može se naručiti i s šest-stupanjskim ručnim mjenjačem
Novom M2 sa ručnim mjenjačem će trebati 4,1 sekundu od nula do 100 km/h, dok verzija s automatskim mjenjačem isti sprint završava za 3,9 sekundi
Najveća brzina je elektronski ograničena na 250 km/h, ali one se može povećati na 285 km/h sa ako se uzme M vozački paket
Nakon što su posljednji modeli iz bavarske tvornice šokirale dizajnom, M2 je pravo osvježenje sa svojim pomalo 'klasičnim' izgledom
Od "obične" serije 2 razlikuje se po širokim bokovima, kao i difuzoru zraka, ali i četiri velike ispušne cijevi
Novi M2 dolazi i s karbonskim krovom koji ga čini lakšim, iako i dalje teži gotovo 1700 kg
Manjoj kilaži pridonose i sjedala od karbona, po prvi put u M2 modelu, od kojih je svako lakše za 5,4 kilograma
M2 je dobio BMW-ov zakrivljeni ekran, koji čine zapravo dva ekrana dijagonale 12,3 i 14,9 inča . Tu su i kontrole i konfiguracije specifične za M model pa vozač može mijenjati ovjes, upravljanje i kočenje.
Međuosovinski razmak je povećan, a sprijeda ga krase aluminijski naplaci veličine 19 inča, dok se na stražnji kotačima nalaze oni veći od 20 inča
Prodaja novog BMW-a M2 širom svijeta počinje u svibnju 2023. godine, a proizvodit će se u BMW-ovoj tvornici u San Luis Potosi u Meksiku. Očekivana cijena je od 70 tisuća eura naviše
BMW je predstavio svoj najmanji "M" model - M2. Riječ o posljednjem u nizu novih M modela u sklopu proslave 50 godina sportske divizije BMW-a, a dolazi u prepoznatljivom kompaktnom izdanju s dvoja vrata i s čistim benzinskim motorom, vjerojatno posljednjem u "M" modelima.