Gost je konobara pitao da mu donese vilicu, na što mu je on odgovorio da nije zadužen za njegov stol. Pitao je i barmena, je li može pozvati nekog da mu donese ručnik na bazen, a on mu je odgovorio da radi u baru, a ne na bazenu. Gost se požalio i kako nema dovoljno ručnika te da je smeće posvuda. Naplatili su mu i dodatnih 350 eura jer je bio u sobi s djetetom. Hotel se u komentaru ispričao gostu bez specifičnog odgovora na situaciju na koju se gost žalio.
Najgore recenzije hrvatskih hotela: Prema TripAdvisoru, ovo su mjesta u koja se turisti više ne žele vratiti!
"Dobar doručak i sjajna lokacija. Ali, iz sobe nam je nestala značajna količina novca. Nakon smo se odjavili iz hotela, shvatili smo da smo u ladici zaboravili novac. Zamolili smo osoblje da ga uzme i sačuva dok se ne vratimo. Novac su našli, ali vratili su nam samo dio. Trećina “nije pronađena.” Osoblje nam se smijalo i nije obraćalo pažnju na naše prigovore", stoji u recenziji gosta.
"Ovo je najgori hotel u kojem smo ikad bili. Ne možete ući u sobu a da ne naiđete na miša, paukove i mačke. Ovdje nas je šesnaest djevojaka i sve smo dehidrirane jer nemamo klima uređaj. Sobe su pune tragova odvratnih stvari, od pokrivača do poda. Ne smijete odsjesti ovdje", jedna je od recenzija ovog hotela s dvije zvjezdice.
"Mislim da nikad nisam bio na gorem mjestu od ovog resorta. Sobe su toliko užasne da mi se plakalo…Nema klima uređaja, namještaj je vrlo star, zavjesama tušu je odvratna, kanta za smeće je bila prljava, nije bilo sapuna, imali smo mrave u sobi. Doručak i večera su ludnica. Kakav kaos. Nekoliko smo puta morali jesti stojećki, jer nismo imali gdje sjesti. Kad smo našli stol, bio je jako prljav jer je netko na njemu jeo prije nas. Nitko nije promijenio stolnjak, nitko nije stavio pribor za jelo na stol. Vrlo često nije bilo ni čistih tanjura. Osoblje je neugodno", napisao je gost u recenziji.
"Sobe su čiste ali jako stare. Odsjeo sam jednu noć. Čekirao sam se ujutro i otišao u salu za doručak. Doručkovao sam i kad sam odlazio od stola neki tip je prošao tik kraj mene i zastao kao da me propušta. Zahvalio sam se i otišao. Kad sam ušao u auto i zaputio se na sastanak, vidio sam da nemam novčanik. Znao sam da mi je ukraden, jer sam ga imao na doručku i s doručka otišao ravno u auto. Nazvao sam hotel, ali nisu mi htjeli pomoći, rekli su da nisu oni krivi. Nemaju kamere u sali za doručak, jako zgodno!!!Ponudili su mi da nazovu policiju. Nije ih uopće bilo briga što se nešto takvo dogodilo u njihovu hotelu", stoji u recenziji hotela.
"Dobili smo dva mala kreveta zgurana jedan kraj drugog, s rupom u sredini. Povrh toga, jednom od kreveta nedostajala je jedna noga pa se ljuljao i bilo je nemoguće spavati na njemu, posebno s bebom. Kad smo zatražili da nas presele u drugu sobu s 'queen size' krevetom, rekli su nam da je hotel pun i da nas ne mogu nigdje preseliti, jer je slobodna samo jedna jednokrevetna soba. Hotel je bio prazan, na doručku je osim nas bilo još 5 ili 6 ljudi. Kad smo tražili da nam barem tim krevetom iz jednokrevetne sobe zamijene naš bez noge, rekli su da to ne mogu jer je krevet na katu iznad naše sobe pa bi ga bilo teško donijeti", jedna je od recenzija gostiju ovog hotela.
Gost se žalio da mora skupo platiti internet koji je spor. Odnos osoblja prema gostima je užasan. Ne smiju se nositi ni alkoholna ni bezalkoholna pića u sobu. Ne smije se ni jesti u sobi niti koristiti elektornički uređaji. Kaže da se osjećao kao da je u domu, a ne u hotelu.
Gost kaže kako im iz hotela nisu javili ni do kad se moraju čekirati. Izvjesni Matthias s kojim su cijelo vrijeme komunicirali nije im se kasnije javljao kad su došli do hotela. Posvađali su se s vlasnikom i zaprijetio im je da će zvati policiju. Gost kaže kako je boravak tamo bio katastrofa te su s spakirali u 3 popodne u subotu usred sezone te otišli na kišu tražiti drugi smještaj.
"Ispred apartmana nije bilo parkinga, sve je bilo zatrpano autima, pa smo morali platiti privatni parking. Apartman je potpuno nov, ali nema lifta a mi smo bili na drugom katu. Sve je lijepo izgledalo ali apartman nije imao kauč kao što je bilo prikazano na fotografijama, stigao je idući dan nakon što smo se požalili. Nitko nam nije pokazao kako se otvara voda, pa se nismo mogli tuširati dok se voda ne bi zagrijala, pa smo opet morali hodati do recepcije pedeset metara uz strmo brdo. Na recepciji je bio samo jedan čovjek koji nije mogao svladati sav promet u hotelu pa samo opet dugo čekali. Nitko nam nije dolazio očistiti sobu ni zamijeniti ručnike. U jednom trenutku smo ostali bez toaletnog papira. Učinite si uslugu i čuvajte novac, ovo mjesto nije vrijedno i totalno je neugodno", stoji u recenziji jednog gosta.
"Zadnjih petnaest godina putujem gotovo svakog tjedna, što privatno što poslovno. Obišao sam velik dio svijeta. I zaključujem da je hotel Neptun daleko najgori hotel u kojem sam ikad bio. Ako želite vidjeti kako je bilo živjeti u komunizmu i socijalizmu, ovo je mjesto koje će vam to najbolje ilustrirati. Usluga je katastrofalna. Hotel je star i oronuo, hrana je užasna. Jedina dobra stvar je lokacija, ali ovaj hotel i njegov menadžment s time nemaju ništa", stoji u jednoj od recenzija gosta.
"Ovaj hotel nije najbolji. Ja i moj partner došli smo na mirni vikend i prilično smo se razočarali. Došli smo krajem rujna, već pri kraju sezone. Razočarenja: Na dolasku smo pitali gdje je bazen i dobili informaciju da bazen ne radi jer je “otrovan”. Na plaže je još bilo kupača, ali more je bilo ledeno. U sobi nije bilo klima uređaja pa je bilo teško spavati. Većina gostiju su bili Nijemci ili Hrvati, mi smo bili jedini Englezi. Kad smo otišli u spa, iznenadilo nas je da su tamo svi goli. Meni je osobno to malo previše, bez obavijesti unaprijed. Fuj! Dobre strane: vrlo udobni i golemi kreveti, čiste sobe, jeftin i ukusan ručak, lijepi spa (bilo bi sjajno bez te neželjene golotinje). Sve u svemu , ostali smo pomalo zbunjeni i razočarani i nećemo se vratiti", stoji u jednoj od recenzija hotela.
“Hotel je smješten u parku prirode ali kanalizacija se izlijeva u more. Smrad je užasan. U Africi rade isto, ali ovo je Europska unija. Odaberite neki drugi hotel. Hvala", stoji u recenziji gosta.
Ovo su recenzije gostiju koji su odsjeli u hrvatskim hotelima. Na TripAdvisoru požalili su se na probleme koje su imali tijekom boravka u Hrvatskoj.