Motor je ustvari preuzet iz Corolle za japansko tržište, a proizvodi 128 KS, što je i više nego dovoljno za S-FR, koji ne bi trebao biti teži od 900 kilograma.
TOYOTA S-FR: Japanski recept za uživanje u brzoj vožnji
1/13
Ime modela ustvari je skraćenica osnovnih karakteristika ovog sportskog coupea - Small, Front-Engine, Rear-Drive.
2/13
Kao što ime kaže, mala Toyota na zadnji pogon s motorom sprijeda, dizajnirana je po uzoru na Toyota Sports 800 model iz 60-ih godina.
3/13
Performanse će biti poznate nakon službenog predstavljanja u Tokiju, no nagađa se kako je ispod pokopca 1,5-litarski četverocilindarski motor.
4/13
S-FR će, prema najavama, krenuti u serijesku proizvodnju krajem sljedeće godine, dok će se na tržištu naći početkom 2017. godine.
5/13
6/13
7/13
8/13
9/13
10/13
Ususret sajmu automobila u Tokiju, Toyota je objavila slike svog S-FR konceptnog modela.
11/13
12/13
Linije vozila su zaobljene, podjednako izvana i iznutra, gdje je sve dodatno pojačano neonsko žutom bojom.
13/13