Astra je opremljena prednjom kamerom Opel Eye. Čim vozilo napusti urbano područje, automatski se uključuju duga svjetla i ona uvijek ostaju uključena! Pri brzini od 80 km/h vozači zamjećuju objekte uz cestu 30 – 40 metara prije nego s uobičajenim halogenim ili ksenonskim kratkim svjetlima, što znači da imaju oko 1,5 sekundu više vremena za reakciju. Ni zasljepljivanje drugih sudionika u prometu više nije problem. Kad kamera otkrije izvore svjetla od dolaznog ili odlaznog prometa, deaktiviraju se pojedinačne LED-ice u odgovarajućim zonama i tako jednostavno „izrezuju“ područje oko vozila dok ostatak ceste i njen okoliš ostaju izvrsno osvijetljeni.
FOTO: Pogledajte kako izgleda nova Opel Astra
Opremljena je i sigurnosnim sustavima: Tu su pomoćnik za prepoznavanje prometnih znakova i pomoć u držanju trake s upozorenjem na nenamjerno napuštanje trake s pokazateljem udaljenosti spram vozila ispred i upozorenjem u slučaju mogućeg frontalnog sudara s kočenjem u slučaju neminovnog sudara.
Osim stražnje kamere i pomoći pri parkiranju, tu je i sustav upozoravanja na objekte u mrtvom kutu koji prepoznaje prepreke u radijusu od 3 metra s obje strane i iza vozila koja sam vozač možda ne bi primijetio.
U Zagrebu je u ponedjeljak održano predstavljanje nove Opel Astre. Lakša i kompaktnija, nova inačica tog kod nas vrlo popularnog automobila nudi više prostora u unutrašnjosti.
Peterovratni hatchback ukupne dužine 4,37 metara gotovo je 5 cm kraći od prethodnika, s visinom od 1,48 metara 2,5 cm je niži, a širina mu je smanjena 0,5 cm i sada iznosi 1,81 m. Te dimenzije pozitivno utječu i na masu vozila. Istovremeno se nudi više prostora u kabini.
1.6 CDTI sa širokim rasponom snage počevši od 70 kW/95 KS pokriva ponudu dizelskih motora, dok je 1.0 ECOTEC Direct Injection Turbo (77 kW/105 KS) osnovni benzinski motor. Vrhunac Astrinog portfelja motora jest posve novi 1.4 ECOTEC Direct Injection Turbo – četverocilindrični motor iz iste linije kao i manji, ali također snažan jednolitarski trocilindrični motor. Ovaj motor načinjen posve od aluminija bit će prvi put predstavljen sa 110 kW/150 KS.
S novodizajniranim, lakšim i kompaktnijim sjedalima, putnici na stražnjoj klupi sada imaju 35 mm više prostora za noge nego prije. Udaljenost između prvog i drugog reda sjedala povećana je za 1,5 cm. Vozač ima 2,2 cm više prostora za glavu nego u prethodnom modelu.
Ispod poklopca motora svake nove Astre nalazi se član posve novog portfelja motora. Snage motora se kreću od 70 kW/95 KS do 147 kW/200 KS.
Nova Astra izgleda lakše i sportskije.