Razdoblje posezone samostalno utvrđuje svaka destinacija koja se kandidira, s time da posezona mora obuhvatiti razdoblje najmanje od 1. rujna do 15. listopada 2014. Hrvatska turistička zajednica putem javnog poziva odabrat će 15 destinacija kojima će se dodijeliti oznaka PPS destinacije, sukladno kriterijima i uvjetima javnog poziva, navode iz HTZ-a.
Uvjeti su...
Kandidirati se mogu sve destinacije koje u pred i posezoni imaju direktne zračne linije iz inozemstva čiji let ne traje duže od šest sati te destinacije do kojih iz inozemstva ne treba više od šest sati vožnje automobilom. Ujedno, u tom periodu u odredištima mora biti otvoren određeni broj hotela, ali i drugih sadržaja te se pri turističkoj zajednici mora osnovati destinacijski PPS klub, čiji je koordinator direktor turističke zajednice grada, odnosno općine, piše Glas Istre.
U slučaju da se kao potencijalna PPS destinacija kandidira rivijera, otok ili područje, turističke zajednice dogovorno će utvrditi direktora turističke zajednice koji će biti koordinator.
Veća vidljivost
Hrvatska turistička zajednica tim će destinacijama osigurati veću tržišnu vidljivost kroz dodjelu oznake "PPS destinacija", članstvo u nacionalnom PPS klubu, isticanje "PPS destinacija" na posebnoj PPS podstranici na web portalu HTZ-a, organiziranje posebnih prezentacija za turoperatore i turističke agencije, studijskih putovanja za novinare i agente, posebne PPS komunikacijske kampanje te ostale marketinške i tržišne aktivnosti.
http://www.glasistre.hr/vijesti/hrvatska/turizam-vise-ne-zeli-ovisiti-o-blagdanima-i-prognozi-460257