Za ovu verziju su karakteristični „tehnološki“ prednji dio, lukovi krova kao bočni potpis, kao i posve nova stražnja svjetla s LED diodama s 3D efektom.
Na hrvatsko tržište stigao veliki Technospace
Kako bi istaknuo sve stilske prednosti, nudi paletu od osam boja karoserije, koje se kreću od uglađene sive Shark, sive Aluminium, smeđe Hickory, bijela Banquise i crne Onyx do sjajne crvene Rubi, plave Teles i plave Kyanos.
Interijer je pročišćenog dizajna i s iznimnom udobnošću za svakog putnika, koji na raspolaganju, osim paketa Lounge, ima i posebne dovode zraka u trećem redu. U ponudi su četiri razine opremljenosti : Attraction, Seduction, Intensive i Exclusive.
Nova modularna platforma EMP2 (Efficient Modular Platform 2) omogućuje korištenje posebno dugog međuosovinskog razmaka od 2,84 m (najveći u klasi) koji, istodobno zadržavajući duljinu prethodne generacije (4,59 m), nudi veću modularnost s trećim redom sklopivih sjedala za prevoženje sedam osoba, prostornost s najviše prostora u segmentu u drugom i trećem redu sjedala, lakoću pristupa, pogotovo trećem redu, zahvaljujući prilagođenim otvorima vrata, te prostranost prtljažnog prostora s prtljažnikom čiji je obujam veći za 69 litara (645 litara VDA i više od 700 litara kad je drugi red sjedala pomaknut sasvim naprijed).
Pod prednjim poklopcem ima novi motor BlueHDi, koji zadovoljava normu Euro 6 zahvaljujući integraciji modula SCR (selektivna katalitička redukcija), jedinoj tehnologiji koja može jako smanjiti emisiju NOx (- 90%), ali istodobno i emisiju CO2.
U ponudi su dva benzinska motora VTi 120 BVM i THP 155 BVM6 te četiri dizelska e- HDi 90 ETG6, e-HDi 115 BVM6, e-HDi 115 ETG6 i e-HDi 150 BVM6 (EURO VI) motora.
Cijene ove produžene verzije Citroenovog jednovolumenskog hita, Grand C4 Picasso se kreću od 150.000 kuna naviše.
Na hrvatsko tržište upravo je stigla produžena verzija Citroenovog jednovolumenskog hita, Grand C4 Picasso. Nudi još više unutarnjeg prostora te sedam sjedala za putnike. Kao i njegov manji brat, i ovo je automobil jedinstvenog stila, koji se ipak, pogotovo stragam značajno razlikuje od izvedbe s pet sjedala i koji predstavlja novu ravnotežu između unutarnjeg prostora i vanjskih fluidnih linija