Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
RADI BOLJE OD HTZ-A /

Baby Lasagna popularniji od Taylor Swift, a u dva dana napravio nam je reklamu vrijednu više od 100 milijuna eura

Već se vide efekti sudjelovanja Baby Lasagne na Eurosongu. Na tržištima Skandinavije i Baltika, Njemačke, Francuske, Češke i Slovačke te Kine potražnja za Hrvatskom naglo je skočila. Njegova pjesma Rim Tim Tagi Dim je u top pet najslušanijih pjesama svijeta na platformi Spotify, trenutačno je slušaniji i od Taylor Swift. U dva dana Baby Lasagna napravio je reklamu za Hrvatsku vrijednu više od 100 milijuna eura. Četiri je to puta više od iznosa koji u godinu dana potroši Hrvatska turistička zajednica na oglašavanje i promidžbu Hrvatske u svijetu. U Prilogu pogledajte što je rekla ministrica turizma Nikolina Brnjac...

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Pogledaj još videa
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx