Novi GLC svojim dizajnom možda i previše slijedi GLA i to se vjerojatno neće svakome svidjeti, no oni koji žele posebniji automobil mogu izabrati styling pakete AMG ili Off-Road. Interijer je većinom prenijet iz C klase, što znači da posebno možemo istaknuti moderan dizajn i kvalitetne materijale. Kupcima će na raspolaganju stajati široka ponuda bogate infotainement i sigurnosne opreme, kao i razne mogućnosti personalizacije vozila putem raznih presvlaka, boja, ukrasa i sl., piše Autonet.hr
.
Međuosovinski razmak GLC-a je 118 mm dulji od onog u modelu GLK što znači kao je povećana ponuda prostora unutar putničke kabine, posebno na stražnjoj klupi kojoj je pristup olakšan i duljim vratima. Također, povećana je i zapremina prtljažnika koja iznosi do 1600 l u konfiguraciji sa spuštenim stražnjim sjedalima (40/20/40).
Vrijedi spomenuti i kako je GLC zahvaljujući većoj upotrebi aluminija i drugih materijala za 80 kg lakši od GLK-a, a udobnosti tijekom vožnje će svakako pripomoći Air Body Control ovjes te sustav Dynamic Select koji nudi izbor između pet različitih programa vožnje. Tu je i Rocking Assist sustav koji će podići podnicu automobila za 50 mm u slučaju izleta na off-road terene
Kupcima će nadalje, ovisno o tržištu, na raspolaganju stajati nekoliko izvedbi, a za Europu su namijenjeni GLC 220d 4MATIC 170 KS (125 kW) i 400 Nm; GLC 250d 4MATIC 204 KS (150 kW) i 500 Nm; GLC 250 4MATIC 211 KS (155 kW) i 350 Nm. Svi ovi modeli su dakle opremljeni stalnim sustavom pogona na sva četiri kotača (45%-55%) te standardnim 9-stupanjskim automatskim 9G-Tronic mjenjačem.
Također, tu je i plug-in hibridni GLC 350e 4MATIC kojega pokreće benzinac snage 155 kW, odnosno 211 KS uparen e električnim motorom snage 85 kW, odnosno 116 KS i 7G-Tronic Plus prijenosom. Ova kombinacija omogućuje ubrzanje do 100 km/h za 5,9 sekundi i najveću brzinu od 235 km/h, uz električnu autonomiju od 34 km.
Autonet.hr/Netmobil.hr