moć društvenih mreža /

Zadovoljni celebrityji su postali najbolji ambasadori hrvatskog turizma

Da se poznate osobe vole odmarati na hrvatskoj obali i nije neka novost. No posljednjih godina, s rastom popularnosti društvenih mreža, sve više ljudi prati njihove objave što otvara nove mogućnosti za promociju turizma. Prepoznali su to i u Hrvatskoj turističkoj zajednici.

10.8.2015.
20:30
VOYO logo

Fotografije i selfieje iz mjesta koje posjećuje John iz Hong Konga redovito objavljuje na društvenim mrežama.

"To je odličan način da velikom broju ljudi dočarate ljepote, primjerice Zagreba, i olakšate im izbor", rekao je. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Turisti se slažu - društvene mreže odličan su medij za promociju zemlje.

"Uz fotografije koje podjelim često dodam i svoje mišljenje i preporuku za to mjesto. Definitivno ću svima preporučiti da posjete Hrvatsku", rekla je Marceda Petraj iz Albanije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Moć i potencijal društvenih mreža prepoznali su i u Hrvatskoj turističkoj zajednici, pogotovo kada se radi o poznatima.

"Celebrity osobe mogu biti odlični za promidžbu turizma, na način da mi pratimo njihove sadržaje, oni objavljuju svoje fotke na svojim profilima, na svojim društvenim mrežama. I onda nakon njihova dopuštenja, dopuštenja njihovih agenata, podjelimo na našim društvenim mrežama na Facebooku, Instagramu, Twitteru. Mi imamo oko 2 milijuna followera", objasnio je direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivićić

HTZ apelira na ugostitelje i iznajmljivače da se suzdrže od objavljivanja sadržaja koji narušavaju njihovu intimu. Jer su u sve povezanijem svijetu zadovoljni celebrityji postali najbolji ambasadori hrvatskog turzima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo