moć društvenih mreža / Zadovoljni celebrityji su postali najbolji ambasadori hrvatskog turizma

Da se poznate osobe vole odmarati na hrvatskoj obali i nije neka novost. No posljednjih godina, s rastom popularnosti društvenih mreža, sve više ljudi prati njihove objave što otvara nove mogućnosti za promociju turizma. Prepoznali su to i u Hrvatskoj turističkoj zajednici.

10.8.2015.
20:30
VOYO logo

Fotografije i selfieje iz mjesta koje posjećuje John iz Hong Konga redovito objavljuje na društvenim mrežama.

"To je odličan način da velikom broju ljudi dočarate ljepote, primjerice Zagreba, i olakšate im izbor", rekao je. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Turisti se slažu - društvene mreže odličan su medij za promociju zemlje.

"Uz fotografije koje podjelim često dodam i svoje mišljenje i preporuku za to mjesto. Definitivno ću svima preporučiti da posjete Hrvatsku", rekla je Marceda Petraj iz Albanije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Moć i potencijal društvenih mreža prepoznali su i u Hrvatskoj turističkoj zajednici, pogotovo kada se radi o poznatima.

"Celebrity osobe mogu biti odlični za promidžbu turizma, na način da mi pratimo njihove sadržaje, oni objavljuju svoje fotke na svojim profilima, na svojim društvenim mrežama. I onda nakon njihova dopuštenja, dopuštenja njihovih agenata, podjelimo na našim društvenim mrežama na Facebooku, Instagramu, Twitteru. Mi imamo oko 2 milijuna followera", objasnio je direktor Hrvatske turističke zajednice Ratomir Ivićić

Tekst se nastavlja ispod oglasa

HTZ apelira na ugostitelje i iznajmljivače da se suzdrže od objavljivanja sadržaja koji narušavaju njihovu intimu. Jer su u sve povezanijem svijetu zadovoljni celebrityji postali najbolji ambasadori hrvatskog turzima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo