Reklame kažu da ovaj dodatak trebamo stavljati svugdje, pa ga i stavljamo, podsjeća nas na maminu juhu, na pečeno meso, na kuhano povrće...
Logotip simpatičnog kuhara koji nas uvjerava da je sve odlično mogli bismo prepoznati bilo kada i bilo gdje. Pa čak i u moru znakova u turističkom odredištu u Indiji.
Logotip je prepoznao i tviteraš Karapandza, koji opisuje da je logo vidio u mjestu Mysore, koje se nalazi oko 140 kilometara jugozapadno od Bangalorea.
Primijetio ga je na hotelu u koji turisti svraćaju kako bi objedovali jer je hrana autentična i sigurna. Kako znaju da je hrana kvalitetna? Možda zbog nasmijanog čiče s kuharskom kapom koji im garantira da je sve OK?
Kako god bilo, očito im se svidio logotip pa su ga odlučili kopirati. Pritom se nisu niti previše potrudili, pa je kopija, kako to najčešće biva s doslovnim kopijama, zrcalna preslika simpatičnog kuhara, koji je okrenut na suprotnu stranu od originala.