Poput servisa Spotify, YouTube će korisnicima dati mogućnost da gledaju glazbeni video besplatno, ali s oglasima. U drugom slučaju, morat će platiti oko 10 dolara ako žele gledati video bez reklama.
Obje verzije, i besplatna i ona koju korisnici budu plaćali, imat će neograničen pristup glazbi na YouTubeu, izvještava Billboard. Ipak, servis premium će korisnicima ostaviti mogućnost da "streamaju" cijele albume, kao i da pohrane omiljene pjesme za offline slušanje.
Kad će YouTube uvesti novi servis, još nije određeno, međutim glazbeni servisi na preplatu postaju trend na internetu s imenima kao što su Spotify, Deezer i Last.fm, koji već nude milijune pjesama preko svojih online glazbenih biblioteka.
YouTube je već osigurao većinu licenci potrebnih za lansiranje svog glazbenog servisa preko svoje kompanije Google i njezinog servisa All Access, koji je pokrenut u svibnju.
Takav servis mogao bi jednom u budućnosti biti integriran i s ostalim Googleovim proizvodima, kao što je Google Glass.
YouTube je odbio komentirati planove o glazbenom servisu rekavši da "zasad nema ništa za najaviti".
Ranije ovog mjeseca YouTube je objavio da je postao dio BBC-jeva novog servisa Playlister, koji korisnicima omogućava da snimaju svoje omiljene pjesme koje čuju na BBC-jevim radijskim postajama na svoju osobnu online listu. Ova lista (playlist) kasnije se može prebaciti u Spotify, YouTube ili Deezer, te će je korisnici moći poslušati.