Najbolji natjecatelji dobiti će vrijedne nagrade iz fonda od 6.000 američkih dolara, te će pobjednik natjecanja dobiti priliku da dva mjeseca razrađuje svoje rješenje s timom elitnih inženjera iz TOYOTA MOTOR CORPORATION-a (Japan HQ).
Nakon tog perioda rješenje će biti prezentirano pred Upravnim odborom TOYOTA MOTOR CORPORATION-a (Japan HQ), gdje će se uz bok s najboljim rješenjima drugih članica GLOBAL CREATIVES NETWORK-a (SAD, Japan, Tajland, Španjolska, Belgija, Rumunjska i Hrvatska) boriti za mogućnost izrade prototipa koji će biti prezentiran na narednim sajmovima i izložbama iz sfere automobilizma te postati jedan od temelja budućeg razvoja autoindustrije. Samo natjecanje je otvoreno do 15.06.2012., i nastavak je uspješne višegodišnje suradnje TOYOTA MOTOR CORPORATION-a (Japan HQ) i kreativaca iz Hrvatske.
Priča je počela 2009. kada je Tetsuya Kaida, General Manager JOV-Corporate Value Creation Depertment-a, krenuo na putovanje u kojemu je bio cilj pronaći najbolje centre koji imaju izražene karakteristike lokalne originalnosti. Na putovanje ga je potaknula teza da najveće promijene koje su oblikovale današnjicu nisu došle iz velikih sustava već izvan njih (npr. Facebook), te da osobe sa velikim kreativnim kapacitetom sve više teže samostalnom radu i radu u manjim sustavima koji im dopuštaju veću fleksibilnost. U sklopu potrage tim JOV-a je posjetio brojne zemlje, poduzeća i sveučilišta te je u svom putovanju pronašao 6 posebnih mjesta koja rezoniraju s njima. Jedno od tih mjesta je Zagreb, a ostala su Chicago, Bangkok, Bilbao, Brisel i Bukurešt. U tim mjestima je JOV postepeno jačao svoju mrežu s lokalnim kontaktima te razvijao GLOBAL CREATIVES NETWORK, mrežu kreativaca sa kojima surađuju.
Zagrebački creative dimensions ZAGREB je najnoviji član GLOBAL CREATIVES NETWORK-a, i organizator natječaja autokreativa.com.
Sličan projekt je proveden prošle godine kada je tim maldih profesionalaca i studenata iz Hrvatske radio na prijedlogu koncept vozila. Njihov projekt je dobio pohvale na europskom dijelu kvalifikacija koje su završile prezentacijom prijedloga pred Kansei Design-om, R&D odjelom TOYOTA MOTOR EUROPE-a, u Briselu 2011. Nakon europske faze, sljedio je nastup na završnom evenu u japanskom sjedištu TOYOTA MOTOR CORPORATION-a u Toyota City-ju, na kojem se hrvatski izvanredno predstavio pred vodećim inženjerima TOYOTA-e. Na završnom eventu je prisustvovalo 15 timova raznovrsnih kreativaca (umjetnika, inženjera, dizajnera, glazbenika, studenata, itd.) iz cijelog svijeta te je prikupljen veliki broj kvalitetnih ideja, među kojima je i ova.
Više informacija na www.autokreativa.com