Hoće li Zlatan Ibrahimović nastupiti na Svjetskom nogometnom prvenstvu pitanje je na koje bi odgovor voljeli znati svi zaljubljenici u nogomet, a i podloga za odličnu reklamu koju su osmislili Samsungovi marketiški stručnjaci.
Tko koga u toj priči treba nazvati, bi li izbornik Janne Anderson trebao biti taj koji će povući prvi potez i osnažiti momčad igračem čiji bi potezi i golovi mogli odlučiti pobjednika ili bi sam nogometaš koji se oprostio od reprezentacije nakon Eura 2016. trebao nazvati izbornika i staviti mu se na raspolaganje, dilema je koju ne rješavaju niti jedan niti drugi.
Poznata ja narav Ibrahimovića, igrača svjesnog svojih kvaliteta, ali i naglašeno samodopadnog pa je teško očekivati i da će on biti taj koji će nazvati izbornika. A da mu je svejedno, sugerira dvanaest sekundi duga reklama u kojoj Ibrahimović odmara u bazenu kad mu počinje vibrirati pametni sat ukazujući mu da ima poziv.
Na zaslonu jasno piše Janne. Što Ibrahimović potom radi? Nešto na sebi svojstven način: