ALI NE NA TRAVNJAKU / Efekt Ronaldo: Cristianov klub doživljava nevjerojatnu popularnost, nadmašili i svjetske prvake

Image
Foto: profimedia.hr

Efekt Cristiana Ronalda je već sad i te kako vidljiv. Doduše ne na travnjaku gdje je u dvije službene utakmice ostao bez učinka. No na društvenim mrežama sve gori

27.1.2023.
14:10
profimedia.hr
VOYO logo

Cristiano Ronaldo je dugo vremena vodio utrku s Lionelom Messijem za titulu najboljeg igrača generacije, a možda i svih vremena. Nakon što je argentinski čarobnjak osvojio Svjetsko prvenstvo za većinu objektivnih ljubitelja nogometa dvojbe nema.

No ono u čemu je Ronaldo neprikosnoven jest popularnost na društvenim mrežama, ali i općenito. Godinama građen brend na individualnim rekordima i momčadskim uspjesima učinio ga je nedvojbeno najvećim sportskim superstarom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Dokaz u prilog toj tezi smo dobili periodu koji je prošao od Svjetskog prvenstva. Naime, Ronaldo se razišao s Manchester Unitedom i potpisao za saudijski Al Nassr. Naftni moguli s Bliskog istoka nisu oklijevali isporučiti Portugalcu stotine milijuna težak ugovor samo kako bi popularizirali nogomet u Saudijskoj Arabiji, osvojili titulu i dobili globalnu vidljivost.

Efekt Cristiana Ronalda je već sad i te kako vidljiv. Doduše ne na travnjaku gdje je u dvije službene utakmice ostao bez učinka. No na društvenim mrežama sve gori. Profil Al Nassra koji je prije njegova dolaska imao nešto više od 800 tisuća pratitelja danas je na 12.6 milijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image

Usporedbe radi, službeni profil preko kojeg možemo pratiti uspjehe hrvatske nogometne reprezentacije ima 688 tisuća no ono što je još fascinantnije je da svjetski prvaci, reprezentacija Argentine, ima 1.3 milijuna pratitelja manje nego što ima Al Nassr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo