Pravilnik o upotrebi kolačića
Portal Net.hr unaprijedio je politiku privatnosti i korištenja takozvanih cookiesa, u skladu s novom europskom regulativom. Cookiese koristimo kako bismo mogli pružati našu online uslugu, analizirati korištenje sadržaja, nuditi oglašivačka rješenja, kao i za ostale funkcionalnosti koje ne bismo mogli pružati bez cookiesa. Daljnjim korištenjem ovog portala pristajete na korištenje cookiesa. Ovdje možete saznati više o zaštiti privatnosti i postavkama cookiesa

Obavezna njega kože nakon vježbanja

Nešto što visažisti ističu kad nanose rumenilo je da žele postići onaj kao ‘poslije vježbanja’ izgled. Očito nisu vidjeli crveno, znojno lice s mrljama, kakvo krasi žene na izlasku iz teretane…

Najčešće se nakon vježbanja osjećamo isrcpljeno ali dobro. Svjesni da smo učinili nešto dobro za svoje tijelo i zdravlje, kao da smo poletniji i svijet je u našim rukama. Sve je to krasno, no nimalo se ne vidi na našem licu, koje izgleda… recimo samo da nipošto ne bismo željeli naletjeti na nekog bivšeg u tom trenutku.

No slijedeći ovih nekoliko jednostavnih koraka i vi možete napustiti teretanu izgledajući svježe, kao što se i osjećate…

Prije vježbanja

Bilo da se spremate za vježbanje ili ste tek stigli doma nakon napornog dana na poslu, vaš je cilj brzo doći do teretane i čim prije obaviti što trebate.

Kako bi vaše pore ostale čiste i ne bi došlo do pojave akni, obavezno skinite sav make-up (da, čak i maskaru) prije vježbanja. Ako vam se ne da proći cijelu ‘torturu’, upotrijebite nježne vlažne maramice za uklanjanje šminke.

Nakon vježbanja:

1. Temeljito očistite kožu

Znoj čini čuda za vašu kožu. Uklanja toksine koje zatvaraju pore i uzrokuju različite nedostatke i ožiljke. Tijekom vježbanja žlijezde znojnice su na vrhuncu funkcioniranja, no da biste uklonili toksine s površine kože (i spriječili bakterijske infekcije), potrebno je temeljito očistiti kožu.

U ovom slučaju vlažne maramice za skidanje šminke mogu ukloniti nešto prljavštine i masnoće, no proizvodi za čišćenje lica i voda (točnije: hladna voda!) će čak i umanjiti crvenilo. Potražite proizvod koji sadrži salicilnu kiselinu, a ‘čistači’ koji se pjene su dovoljno jaki da spriječe pojavu akni tijekom cijelog dana.

2. Vratite vlagu
Nakon čišćenja lica prije i poslije vježbanja, vaša koža je lišena vlažnosti čak dva puta, što morate nadoknaditi. Kako biste bili sigurni da ste koži pružili dovoljno vlage, upotrijebite malu količinu hidratantne kreme za lice.

Ako osjećate kao da vam je prevruće i još biste se mogli znojiti, uzmite laganu formulu. I dalje biste se mogli osjećati lagano znojni, jer vaša koža sad pojačano proizvodi prirodnu masnoću, ali nemojte preskočiti ovaj korak, te pripazite jer bi vaša uobičajena krema mogla kožu učiniti sjajnom i masnom.

3. Naglasite svoj sjaj
Visažisti su pogodili jednu stvar: vaša koža prirodno sjaji nakon tjelovježbe. Ključ se krije u kontroliranju tog prirodnog sjaja kojeg inače pokušavamo ‘izvući’ uz pomoć posvjetljivača i rumenila.

Nanesite malo BB kreme sa zaštitnim faktorom kako biste izjednačili ton kože, a završite s laganim mineralnim puderom u prahu ili sticku kako bi pokupili svu preostalu masnoću s lica.

Povratak na Net.hr