Nova grana turizma: Na put po sudbonosno 'da'

Posljednjih godina razvila se posve nova grana u turizmu, nešto kao turističko vjenčanje. On i ona samo kažu dan i mjesto, a sve ostalo postaje briga turističkih specijaliziranih timova.

10.5.2010.
15:12
VOYO logo

U posljednje vrijeme sve se više parova odluči izreći jadan drugome sudbonosno 'da' u nekoj dalekoj turističkoj destinaciji.

A kako bi im to bilo omogućeno tu je čitav niz specijaliziranih timova kojima je posao ispuniti želje mladencima, prenosi b92.net.

Budući supružnici ponekad putuju samo u društvu kumova, a ponekad je "ekipa" veća. Događa se i da na put otiđu sami te svjedoke za vjenčanje pronađu na licu mjesta.

Uglavnom mladenci plaćaju vjenčanje, a oni koji ih prate sami financiraju svoj boravak. U posljednje vrijeme sve je više Amerikanaca koji za svadbu biraju Europu ili Južnu Ameriku.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Turistički radnici tvrde da su Meksiko, Havaji, Karibi, Florida, Bermude i Španjolska najčešće destinacije koje biraju budući bračni parovi.

Za ovakvo vjenčanje najčešće se odlučuju mladi u 20-im i 30-im godinama. Oni odrede datum i mjesto, a timovi se pobrinu za sve ostalo.

Riječ je o turističkoj grani koja brzo raste, a kako tvrde turistički agenti njihov moto glasi: 'Kada vjenčanje prođe, dolazi medeni mjesec, pa tako naša briga nije samo dan vjenčanja, već i daljnji dobar provod, tako da našu ponudu šaljivo nazivamo vjenčani mjesec", a ne medeni mjesec.

U posljednjih deset godina je za 400 posto povećana potražnja ove specijalizirane turističke ponude.

Istraživanja su pokazala da mladenci uglavnom ne vole vjenčanja koja imaju oko 250 gostiju. Ljepše im je u manjem društvu i na neobičnom mjestu.

Sve je više i mladih parova koji za vjenčanje biraju neki turistički brod. Jedna norveška kompanija godišnje ima oko 400 vjenčanja. Takva vjenčanja su bez stresa, više se pamte i sve je uključeno i svadba i medeni mesec, tvrde turistički agenti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
savrseni kandidatkinje
GLEDAJ ODMAH!
VOYO logo