ZAGLAVILI U EGIPTU / Hrvatski turisti na putovanju iz najgore noćne more: 'Pobunili smo se, digli na noge, a onda su došli naoružani policajci...'

Foto: Shutterstock

Zagrepčanka Višnja je skeptična, ne vjeruje ni da će se večeras ukrcati na let

4.9.2023.
17:37
Shutterstock
VOYO logo

Čak dvjesto turista, među kojima su većinom Slovenci, a ima i pedesetak Hrvata, ostalo je bez povratnog leta za Ljubljanu pa su zaglavili u egipatskom gradu Hurgadi. Putovanje je organizirala agencija Eti, a ogorčeni putnici ljutiti su zbog loše komunikacije i organizacije. I u zračnoj luci su ostali iznenađeni kada su ih djelatnici s policijom istjerali iz aerodroma, piše Danas.hr.

Iako je trebala stići kući još jučer, Zagrepčanka Višnja i dalje se nalazi u Egiptu. Naime, prema planu agencije u nedjelju u pet ujutro trebali su krenuti za Ljubljanu i tamo stići malo iza osam sati ujutro. Iz hotela su se odjavili oko dva sata, no nitko iz agencije nije im se javio, niti došao po njih.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Jednoj turistici iz Slovenije javili su da je let otkazan i da se trebaju prijaviti u sobe. U Višnjinom hotelu nisu imali problema, no jedan dio turista, iz drugog hotela, četiri je sata spavao na ležaljkama na plaži jer im nisu odmah dali sobe.

Policija ih je istjerala s aerodroma

Iz drugog pokušaja stigli su na aerodrom u dva sata popodne. Nakon što su prošli sve kontrole shvatili su da njihovog leta nema na popisu.

'UBILI SU MI BRATA I PRIJATELJA' /

Turisti na jet-skiju zalutali u opasne vode, dvojicu upucala obalna straža: 'Izgubili smo se...'

"Bilo nas je 200, svi smo postali nervozni. Pitaš se što sad", ispričala je Višnja. Pokušavali su stupiti u kontakt s ljudima iz agencije, ali bezuspješno. Dvoje, koje ih je trebalo dočekati na aerodromu, nije se pojavilo. "Bili smo praktički prepušteni sami sebi", dodala je Zagrepčanka.

Djelatnik zračne luke objasnio im je da njihov let ne postoji i da ga neće ni biti.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Tu je nastala pobuna, svi smo se digli. Ne želimo otići s aerodroma, želimo doma jer u ponedjeljak moramo raditi", prepričala je Višnja.

I djeca, koja su danas trebala krenuti u školu, bili su među tim putnicima, ali i oni koji u školi rade.

"Isplanirali smo si tjedan dana putovanja, trebali smo doći u Ljubljanu u nedjelju u 8.15. Stigli bismo se pripremiti za ponedjeljak za posao", dodala je Višnja.

Putnici nisu htjeli napustiti zračnu luku, no djelatnici aerodroma s policijom počeli su vikati i tjerati ih s aerodroma.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Došla je policija s pištoljima i počeli su vikati na nas 'van iz aerodroma, ne možete ostati tu'. Tko želi ostati, baš nas briga koliko ćete tu ostati, nećemo vam dati ni hranu ni vodu", prepričala je Višnja i dodala da ovakvo što još nije doživjela.

I dalje su skeptični oko povratka kući

U zračnoj luci čekali su šest sati pa su se vratili hotel. Predstavnik agencija rekao im je da imaju nekakvih problema, da je sve kontaktirao. Višnja je kazala da razumije da svi imaju probleme i nezgodne situacije, ali da je dužnost agencija i aviokompanija svojim putnicima osigurati put kući.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema zadnjim informacijama, putnici bi se danas u 22.30 trebali odjaviti iz hotela, a sutra u pet ujutro stići u Ljubljanu. Neće letjeti s planiranom aviokompanijom nego će po njih doći druga, iz Zagreba. Višnja je skeptična, ne vjeruje ni da će se večeras ukrcati na taj let.

Ipak, u cijeloj priči im je pomogla jedna gospođa koja je kontaktirala hrvatsko veleposlanstvo i ministre unutarnjih i vanjskih poslova.

To nije prvi put da su putnici imali problema s tom putničkom agencijom, javili su slovenski mediji. Nedavno su putnici iz Ljubljane u Hurgadu stigli dva dana kasnije od očekivanog zbog čega im se skratilo ljetovanje. Agencija je tada objasnila kako su za kašnjenja krivi "nepredviđeni tehnički razlozi".