TURISTIČKA SEZONA PREMAŠILA SVA OČEKIVANJA: /

Zarada je 4,5 milijardi kuna, u Hrvatskoj je trenutačno još 290.000 turista

Image
Foto: Srećko Niketić / PIXSELL

Dio hotela, restorana i suvenirnica ovog ljeta nije ni otvoren. Devet od ukupno 47,5 milijuna noćenja ostvareno je u nekomercijalnom smještaju, dakle u vikendicama, kod prijatelja i obitelji

2.9.2020.
9:40
Srećko Niketić / PIXSELL
VOYO logo

U Hrvatskoj se još uvijek odmara oko 290.000 turista, ali mnogi su jadranski domaćini već ispratili svoje posljednje ovosezonske goste, piše u srijedu Večernji list navodeći da je sezona bila bolja od očekivanja, a zarada 4,5 milijardi kuna.

Hoće li kratka turistička posezona potrajati još svega desetak dana ili možda i dulje, ovisit će, osim o pandemiji, i o vremenskim prilikama. Praktički još jedino domaćini u Istri i na Kvarneru, dvjema regijama koje vuku ovogodišnje rezultate, imaju se čemu nadati u nastavku sezone.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Istra na vrhu

Inače, Istra je od početka godine privukla više od 1,6 milijuna turista (lani 3,8 mil.), Kvarner 1,3 milijuna (lani 2,5 mil.), a približila im se jedino Splitsko-dalmatinska županija s nešto više od 1,2 milijuna gostiju (lani 3,2 mil.). Dubrovačko-neretvanska županija, primjerice, ugostila ih je umjesto lanjskih 1,7 milijuna svega 420.000. A zaraditi je bilo teže nego ikad dosad.

Neki nisu ni otvorili

Dio hotela, restorana i suvenirnica ovog ljeta nije ni otvoren. Devet od ukupno 47,5 milijuna noćenja ostvareno je u nekomercijalnom smještaju, dakle u vikendicama, kod prijatelja i obitelji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kad se sve sagleda, jasno je da turistički prihodi, za koje ćemo od HNB-a doznati za nekoliko mjeseci, ne mogu dosegnuti 53 posto od lanjskih 10,5 milijardi eura deviznog turističkog prihoda, kao što je uspjelo s noćenjima. Takvom se rezultatu nitko realan i ne nada, donosi Večernji list.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo