SVI SE LOVE ZA BROJ NOĆENJA, NO KOLIKO JE SEZONA ZAISTA USPJELA? /

'Sve se vidi kad prođete gradom i pogledate restorane'

Image
Foto: PIXSELL

Neke popratne djelatnosti se žale da im je promet pao i 30 posto u odnosu na lani

15.8.2019.
7:58
PIXSELL
VOYO logo

Službene brojke pokazuju da je turistička sezona ipak nešto uspješnija od lanjske, konkretno iako je promet u srpnju slabiji nego prošlogodišnji, ukupno u prvih sedam mjeseci imamo više dolazaka i noćenja nego lani.

Image
TURIZAM U SRPNJU PODBACIO: /

HTZ potvrdio - bilježimo minus

Image
TURIZAM U SRPNJU PODBACIO: /

HTZ potvrdio - bilježimo minus

No slaba je to utjeha, ne samo privatnim iznajmljivačima koji u srpnju nisu ostvarili dobit kakvoj su se nadali, nego i svim popratnim turističkim djelatnostima,.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Primjerice, brod koji vozi ture oko Brijuna bilježi pad od čak 30 posto u odnosu na lanjsku godinu.

"Lošije, lošije od lani, za mene bar, jer čujte ,moja je karta nešto skuplja jer to uvjetuju drugi faktori i tako", govori za RTL Danas Marino, vlasnik broda. Tvrdi da cijene ne može spustiti, jer da su vezane uz ponudu NP Brijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Iz svih agencija za turizam, od putničkih do ugostiteljskih, ističu kako su noćenja i dolasci na razini prošle godine, ako ne i veći.

"Morske županije su apsolutno na nivou prošlogodišnjih rezultata dok su kontinentalne županije na šest posto više", tvrdi predsjednik Udruge putničkih agencija pri HGK, Boris Žgomba.

Gosti došli, ali ne troše

No čini se da ti gosti troše osjetno manje. Od razgledavanja grada preko hotela do plaže turisti nose sa sobom sve što mogu.

Ružica vodi restoran koji nudi veću kvalitetu po većoj cijeni i dobro joj ide. Ipak tvrdi kako turista ima očigledno manje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"To se vidi, znači kad prođete gradom pogledate prazne restorane ili poluprazne restorane. Nekad Kandlerovom niste mogli proći, sada bez problema", govori Ružica.

Obzirom na to da i podaci ministarstva turizma govore da je u odnosu na lanjsku godinu Istra u plusu dva posto, a najbolje su popunjeni Rovinj, Medulin, Poreč, Umag i Pula, ostaje samo pitanje kada će se uspješnost turističke sezone prestati mjeriti brojem turista koji uđu u Hrvatsku, a početi brojiti novac koji potroše.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Dosje jarak
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo