Ranije fotografije s gradilišta privukle su pažnju javnosti zbog toga što dijelovi konstrukcije koji izlaze iz tunela nisu bili na istoj visini.
"Istina je da dijelovi mostova nisu bili na istoj visini. Naime, zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski. Nakon posljednjeg potiskivanja obje strane su na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve", navode iz Hrvatskih cesta za Večernji list.
Radi se o dijelu obilaznice koja bi trebala riješiti prometne probleme koji su nastajali u ljetnim mjesecima.
Projekt izgradnje mosta započeo je 2019. godine.
Njegova predviđena dužina jest 152 metra, uz po 30 metara "skrivenih" nosača u tunelima, a vrijednost cijelog projekta jest 180 milijuna kuna.
Gradnja dijela omiške obilaznice – dionica DC 70 – most Cetina – Omiš istok – jedan je od najzahtjevnijih građevinskih projekata u Hrvatskoj, projekt kakav dosad u nas nije viđen.
Posebnu nepoznanicu i sigurnosni rizik, navode u HC-u, u tom projektu predstavljala je stabilizacija nestabilnih blokova stijena iznad kanjona rijeke i samog mosta Cetina te postojećih prometnica ispod mosta tijekom gradnje i korištenja ceste.
Ovisno o vremenskim prilikama, most će se postaviti u istu razinu i spojiti.
ZAHTJEVAN PROJEKT PRI KRAJU / Još nas samo nekoliko centimetara dijeli od spajanja najspektakularnijeg mosta u Hrvatskoj
Još nekoliko centimetara dijeli most iznad Cetine kod Omiša od spajanja.