Ranije fotografije s gradilišta privukle su pažnju javnosti zbog toga što dijelovi konstrukcije koji izlaze iz tunela nisu bili na istoj visini.
Još nas samo nekoliko centimetara dijeli od spajanja najspektakularnijeg mosta u Hrvatskoj
"Istina je da dijelovi mostova nisu bili na istoj visini. Naime, zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski. Nakon posljednjeg potiskivanja obje strane su na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve", navode iz Hrvatskih cesta za Večernji list.
Radi se o dijelu obilaznice koja bi trebala riješiti prometne probleme koji su nastajali u ljetnim mjesecima.
Projekt izgradnje mosta započeo je 2019. godine.
Njegova predviđena dužina jest 152 metra, uz po 30 metara "skrivenih" nosača u tunelima, a vrijednost cijelog projekta jest 180 milijuna kuna.
Gradnja dijela omiške obilaznice – dionica DC 70 – most Cetina – Omiš istok – jedan je od najzahtjevnijih građevinskih projekata u Hrvatskoj, projekt kakav dosad u nas nije viđen.
Posebnu nepoznanicu i sigurnosni rizik, navode u HC-u, u tom projektu predstavljala je stabilizacija nestabilnih blokova stijena iznad kanjona rijeke i samog mosta Cetina te postojećih prometnica ispod mosta tijekom gradnje i korištenja ceste.
Ovisno o vremenskim prilikama, most će se postaviti u istu razinu i spojiti.
Još nekoliko centimetara dijeli most iznad Cetine kod Omiša od spajanja.