Do sada je prokopano preko 200 metara glavnog tunela i sigurnosnog prolaza. Završena je i devijacija na autocesti, a uporabna dozvola za tu dionicu očekuje se u siječnju. Ministar prometa Oleg Butković danas je obišao gradilište i izrazio je zadovoljstvo dosadašnjim tempom gradnje.
Kinezi buše, Kaštelani prosvjeduju, Butković neprobojan! Tunel Kozjak već sad izgleda impoznatno
Novinari su ministra pitali o nezadovoljstvu Kaštelana koji su prosvjedovali protiv gradnje tunela. Odgovorio je: "Split zaslužuje dva ulaza u grad, a ovaj ulaz u Split i Kaštela nužan je za povezivanje regije. Trasa je određena kroz zakonitu proceduru prostornog planiranja Splitsko-dalmatinske županije. Hrvatske ceste izradile su studijsku i projektnu dokumentaciju, osigurana su sredstva i počeli smo radove. Povratak na staro sada nema smisla. Projekt će najviše koristi donijeti stanovnicima Kaštela jer će gužve biti smanjene."
Radove izvodi kineska tvrtka China Road and Bridge Corporation koja je gradila i Pelješki most.
Mnogi su primijetili zanimljiv detalj i to da je na gradilištu postavljena ploča s podacima o izvođaču radova i detaljima projekta, ali i kineska inačica. Štoviše, na ulazu u sam tunel velikim slovima na kineskom ispisano je ime kineske tvrtke. Pogledajte kako to izgleda u galeriji.
Ovo nije najnovije skrovište za Batmobile nego prvih 200 metara Tunela Kozjak koji će biti dio drugog ulaza u Split i Kaštela. Već sad ulaz u tunel izgleda impozantno i gotovo kao dio filmske kulise, a jednom kad se dovrši, zajedno s popratnim cestama, trebao bi rasteretiti Spit i poboljšati prometnu protočnost grada. Riječ je o megaprojektu vrijedom 75 milijuna eura.