NEOBIČNO BRENDIRANJE /

Je li ovo ironija? U Požegi, gradu Alojza Tomaševića, smatraju da se bolje mogu brendirati ako svoju sredinu usporede sa ženama

Image
Foto: Robert Anić/Pixsell

Neka od pitanja glase ovako; Koje boje najviše voli, ali i što njen muškarac iz snova mora imati te kakve su joj omiljene haljine kao i odjeća za izlazak

19.3.2018.
13:56
Robert Anić/Pixsell
VOYO logo

Požežani su krenuli u brendiranje grada, a kako bi "opipali" bilo građana pokrenuli su i neobičnu online anketu. U njoj traže da se sudionici zaigraju, a Požegu zamisle kao živu žensku osobu dok im njezine godine prepuštaju "mašti na volju".

"Kao što ćete vidjeti, brendiranje nisu samo lijepi logo i simpatičan slogan. Brendiranje, ako je zaista dobro, mora prenijeti našu priču o Požegi", poručuju sudionicima ankete na službenim stranicama Grada Požege.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na taj način, pišu, žele pokazati priču o tome što je posebno i drugačije u njihovu gradu i zašto su baš "Požežani najbolji domaćini za fešte i kulturu, sport, obrazovanje kvizove ili druženje uz odličnu hranu i piće!"

Neka od pitanja glase ovako; Koje boje najviše voli, ali i što njen muškarac iz snova mora imati te kakve su joj omiljene haljine kao i odjeća za izlazak.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Požežani na kraju pitaju kako će jednog dana svi znati za nju, je li to zbog Instagram ili Twitter profila, Youtube kanala ili ju online uopće ne zanima jer se voli družiti uživo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Sjene prošlosti
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo