Hrvatska turistička zajednica pokrenula je krajem 2016. godine zimsku promotivnu kampanju za turističku ponudu pod nazivom 'Croatia Feeds', piše Poslovni dnevnik.
Kampanja je pokrenuta na šest inozemnih tržišta - u Velikoj Britaniji, Njemačkoj, Švedskoj, Francuskoj, Švicarskoj i Nizozemskoj. U svim državama kampanja se provodi na društvenim mrežama, dok u Njemačkoj ide i na televiziji, a njezin ukupni budžet iznosi 15 milijuna kuna.
S obzirom da je kampanja krenula u božićno vrijeme, u sklopu nje se promoviraju i tradicionalna božićna kuhinja i jela iz hrvatskih krajeva uz napomenu da se u Hrvatskoj u svako doba godine može dobro jesti, a tu je i priča o pet najboljih ruta za putovanje po Hrvatskoj tijekom kojih vožnja zasigurno neće biti dosadna i brojne druge kojima se skreće pažnja na hrvatske kulturne, povijesne, prirodne i druge posebnosti.
"Kampanja Croatia Feeds osmišljena je na način 'story tellinga' ili pričanja zanimljivih priča o Hrvatskoj, ali na intrigantan i drugačiji način, kako bi privukle pažnju krajnjih korisnika, pri čemu su teme priča odabrane ovisno o preferencijama tržišta", napominju iz Glavnog ureda HTZ-a.
Kampanju prati i internetska stranica Croatia Feeds, koju je HTZ napravio u suradnji s Googleovim kreativnim timom.
"Croatia Feeds se po svemu znatno razlikuje od dosadašnjih online kampanja, jer se upotrebom zanimljivih, intrigantnih naslova na 'bannerima' i zajedno s novim brendiranim logom te privlačnim fotografijama nastoji privući pažnja publike- potencijalnih turista", poručio je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić.