Uzevši sve generacije u obzir, s približno 12 milijuna prodanih primjeraka od 1990. godine, Clio je najprodavaniji automobil tvrtke Renault. Nakon nešto lošije prodaje treće generacije, sve oči su uprte u atraktivni novitet koji smo imali priliku i isprobati.
Atraktivni novitet koji smo isprobali
Novi Clio je prije puštanja u prodaju nakupio više od pet milijuna testnih kilometara, koliko iznosi 125 obilazaka Zemlje.
Ovo je prvi Renaultov automobil s novim trocilindarskim turbomotorom Energy TCe 90 koji sjajno ujedinjuje užitak vožnje i izvanrednu ekonomičnost. Ovaj motor s tri cilindrima i turbopunjačem obujma 898 cm3 i 90 KS opremljen je sustavom Stop & Start i nudi performanse atmosferskog motora od 1,4 litre.
Otprve je prepoznatljiv zahvaljujući prednjem kraju na kojem se ističe Renaultov znak, sada uspravniji i ponosno postavljen na crnu pozadinu. Prvi put se takav izgled pojavio na konceptnom DeZiru.
Svjetla su naglašena kromiranim elementima dok su dnevna svjetla u formi svjetlećih dioda.
Dostupan je samo u izvedbi s pet vrata, no ima coupeovsku siluetu, u C nosaču krova skrivena je kvaka stražnjih vrata.
Ukus i funkcionalnost jasno je vidljiva u mnogim elementima unutrašnjosti, od armaturne ploče u obliku avionskog krila, skladno izvedene središnje konzole i pristupačnih mjesta za odlaganje po cijeloj kabini do pomno izvedenih pojedinosti i ozračja s osvježavajućim bojama.
U unutrašnjosti i izvana predviđene su površine namijenjene uređenju po mjeri, od upravljača do bočnih zaštitnih letvica na vratima. Detalji u unutrašnjosti dostupni su u sedam izvedbi: četiri boje (crna, crvena, plava, bjelokost) i tri teme, poput krovnih ukrasa: Elegant, Sport, Trendy. Kad se to uklopi s osam vanjskih boja i pet vanjskih uređenja onda su mogućnosti stvarno velike.
Cijene se kreću od 81.900 kuna za benzinske, odnosno 104.900 kuna naviše za dizelske modele.
Clio četvrte generacije utjelovljuje novi vizualni identitet tvrtke Renault i prvi je serijski model koji izražava Renaultov dizajnerski preporod dok stil potpisuje dizajner Laurens van den Acker.