Hrvatska se sve češće nalazi na popisu omiljenih destinacija brojnih turista, a prije tjedan dana ugledni je američki tjednik 'New York Times' Lijepu našu pozicionirao na prvo mjesto 'Pet vrućih destinacija za ljeto’ odabravši je među 50-ak zemalja svijeta. Reklama kakvu Hrvatska može samo poželjeti, no nije ovo jedina reklama Lijepe naše koja ovih dana obilazi svijet.
O Hrvatskoj i njezinim ljepotama govorilo se i u jutarnjem programu CTV televizije u Vancouveru u Kanadi na kojoj je u programu uživo, voditelj emisije pričao o svojem dvotjednom putovanju po Hrvatskoj obali.
'Prvi put sam bio tamo. Bilo je predivno. Hrvatska je divna i visoko je preporučam svima. Definitivno bi je svrstao među top tri omiljene destinacije', rekao je voditelj.
Potom je ispričao da je posjetio Dubrovnik sa svojom djevojkom Anitom koja ima hrvatske korjene. Posjetio je Split, 'predivno mjesto', bio je i na Korčuli. Voditeljici i svim gledateljima ispričao je kako je tijekom boravka u Hrvatskoj dobio nekoliko kila jer nije mogao odoljeti hrvatskoj hrani. Probao je i burek s mesom, odnosno nekoliko bureka s mesom te zaključio kako je to najbolje 'pecivo' u Europi.
Voditeljici jutarnje emisije CTV Vancouver televizije donio je suvenire među kojima sapun od lavande, Bajadere i šljivovicu.
'Šljivovica je nacionalno piće te je često služe u restoranima, besplatno, kao aperitiv', rekao je te za kraj poručio suvoditeljici ukoliko joj se ikada pruži prilika neka svakako posjeti Hrvatsku.