'AMERIČKI SAN U KINI' /

Hoće li Temu i Aliexpress uništiti influencere?

Image
Foto: Shutterstock

Otkako je aplikacija Temu postala iznimno popularna u Europi i na Balkanu, sve više ljudi primjećuje da je odjeća koju nude 'influenceri' dostupna po pet i više puta nižim cijenama na ovoj kineskoj aplikaciji

24.10.2024.
7:34
Shutterstock
VOYO logo

Nije tajna da je velik broj "instagram kreatora", "modnih blogerica" i drugih samoprozvanih javnih osoba preko svojih profila prodavalo odjeću koja je zapravo proizvedena u Kini i Bangladešu, a rjeđe u Turskoj.

Većina te robe kupuje se u tzv. "bulk container" (veći broj primjeraka), najčešće između tisuću i dvije, i nemaju nikakve oznake proizvođača, a kasnije se prodaju preko društvenih mreža. Neki od iole sposobnijih "kreatora" angažirali bi radnice da na odjeću prišiju njihov "brand" uz prigodne etikete, pa čak i brendirana pakiranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

No, otkako je aplikacija Temu postala iznimno popularna u Europi i na Balkanu, sve više ljudi primjećuje da je odjeća koju nude "influenceri" dostupna po pet i više puta nižim cijenama na ovoj kineskoj aplikaciji. Slično je i s online trgovinom i aplikacijom Aliexpress koja, kao i Temu, kupce povezuje izravno s proizvođačima u Aziji, bez ikakvih posrednika, uz u većini slučajeva besplatnu dostavu.

Image
'CICADA 3301' /

Jedna od najvećih misterija u online svijetu: Špijunski program, grupa hakera ili nešto treće?

Image
'CICADA 3301' /

Jedna od najvećih misterija u online svijetu: Špijunski program, grupa hakera ili nešto treće?

Primer 'američkog sna' u Kini

Inače, Temu je postao primjer "američkog sna" u Kini - osnovan je prije nešto više od dvije godine, a u vlasništvu je "PDD Holdingsa", u čijem je vlasništvu i "Pinduoduo", jedan od najvećih online trgovinama u Kini.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Temu platforma i aplikacija omogućuju prodavačima i velikim proizvođačima iz Kine da prodaju i šalju svoje proizvode kupcima diljem svijeta, bez potrebe da unajmljuju posrednike i distributere u odredišnoj zemlji, čime svoje proizvode čine pristupačnijim.

Neki prodavači u aplikaciji također su izjavili da je Temu, kao platforma, od njih tražio da snize cijene čak do točke prodaje artikala s gubitkom.

POGLEDAJTE VIDEO: Jesu li digitalne platforme budućnosti? 'Voyo je donio gledateljima slobodu'

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
pikado
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo