Registracija
Ako imaš Voyo pretplatu, registriraj se istim e-mailom i čitaj net.hr bez oglasa! Saznaj više
Toggle password visibility
Toggle password visibility
Već imaš račun?
Obnovi lozinku
'NEKA DOBRO RAZMISLE' /

Hrvatska ništa nije naučila: 'Poskupljenje? Samo u jednom slučaju, sve drugo nema smisla'

Reporterka RTL-a Danas Nikolina Radić razgovarala je s direktorom Turističke zajednice Zadarske županije Hrvojem Anićem

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx

O vremenu ovisi i uspjeh turističke sezone čiji je početak sve bliži. No, i ne samo o kiši i suncu. Jer svake je godine 40 tisuća novih kreveta i 10 posto više restorana i ostalih usluga, a i cijene rastu više nego kod susjeda.

Zašto Hrvatska nije naučila prošlogodišnju lekciju? Reporterka RTL-a Danas Nikolina Radić o ovoj temi razgovarala je s direktorom Turističke zajednice Zadarske županije Hrvojem Anićem.

Četrdeset tisuća novih kreveta je u privatnom smještaju, a ni lani svi apartmani nisu bili puni cijelu sezonu. Koliko to ima smisla i kako će se to odraziti ove sezone?

Imali smo više puta imali priliku čuti ministrovo izlaganje o tom podatku, kao i grafikon koji pokazuje usporedbu, odnosno što se događalo protekle tri sezone, gdje smo primijetili i gdje je pokazan porast broja novih registriranih kreveta. Ali i popunjenost takvih objekata koji je zadnje tri godine u stagnaciji. Znači, pored novih kapaciteta koji se registriraju i prijavljuju, imamo stagnaciju u popunjavanju. To može biti indikator da ljudi koji ulaze u takve investicije moraju dobro razmisliti da li žele ulaziti u takvu igru.

A koliko će nam biti isplativo ako nastavimo biti ovako skupi, 50 posto smo poskupjeli kao destinacija u posljednjih nekoliko godina?

Također i taj grafikon je bio nekoliko puta prikazan i s posebnom pozornošću smo gledali i analizirali taj podatak. Ako je tome tako, a jest jer je to podatak Eurostata, onda to pokazuje da mi trenutno s takvim cijenama nismo konkurentni. Moraju svi razmisliti o svojoj cjenovnoj politici. Vidjelo se to već i ove zadnje sezone da mjesta povećanju nema tako da tko je htio i tko je želio, mogao je vidjeti da zaista više nema prostora za povećanje cijena. Prostora za povećanje cijena može biti samo onda ako se radi o znatnom ulaganju u kvalitetu u nove sadržaje, jer nema smisla to više raditi.

POGLEDAJTE VIDEO Apartmani bujaju, kreće borba za turiste. Hoće li novi kreveti biti puni?

403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike
Pročitaj i ovo
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Regionalni portali
403 Forbidden

403 Forbidden


nginx
Još iz rubrike