a ljeto je tek na vidiku... /

Predsezona odlično startala: provjerili smo kakva su očekivanja od ovogodišnje turističke sezone

Nakon rekordne prošle godine, u kojoj je ostvareno 15 milijuna dolazaka, ove se sezone očekuju još bolji rezultati

2.5.2016.
19:08
VOYO logo

Ljeto je tek na vidiku, a Stradun već vrvi turistima. I s koje god strane svijeta došli, o Dubrovniku uvijek govore isto.

"Stari grad je prekrasan. Hodali smo jučer zidinama, prekrasna panorama", kaže Eva iz Njemačke.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U odnosu na druge gradove poput Pariza, u Dubrovniku nije skupo. A uz to je prekrasno mjesto", slaže se s njim i turistkinja iz Kine.

Dobrim početkom predsezone zadovoljni su i hotelijeri i iznajmljivači diljem obale jer je samo prvog dana svibnja u Hrvatskoj bilo više od 150 tisuća turista. Najviše stranih, 137 tisuća, i to iz Slovenije, Njemačke i susjedne Bosne i Hercegovine.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"U našim dubrovačkim hotelima, prema rezultatima ostvarenim u proteklih nekoliko mjeseci. možemo reći da zaista ulazimo u jednu od najuspješnijih turističkih sezona", kaže Zrinka Marinović iz Jadranskih luksuznih hotela.

Može li se nadmašiti prošlogodišnja, kada je u Hrvatskoj ostvareno rekordnih 15 milijuna dolazaka i 80 milijuna noćenja? 

U Hrvatskoj turističkoj zajednici se nadaju još boljim rezulatima, a osobito ih vesele ruski turisti koji se nakon tri godine slabijeg dolaska zbog viznog režima i političko-ekonomskih prilika, ponovno vraćaju u većem broju.

"Prošle godne smo imali oko 110 tisuća ruskih turista, ove godine govori se o rastu 15 do 20 posto. Više od toga bilo bi teško zadovoljiti, s obzirom da su hoteli u dobroj mjeri već prodani", kaže Ratomir Ivičić, direktor Hrvatske turističke zajednice. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Hoteli su za srpanj i kolovoz gotovo rasprodani, a mjesta je ostalo u privatnom smještaju. Dobre brojke očekuju i putničke agencije, koje su prošle godine na Jadransku obalu dovele dva milijuna stranih turista.

"Od 2016. očekujemo jednu dobru turističku godinu. Očekujemo da će po broju biti kao i prošle godine, dok financijski očekujemo puno bolje pokazatelje pošto je potražnja velika", kaže Boris Žgomba iz Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sezona se tek zahuktava, a Hrvatska je već na karti nezaobilaznih destinacija za odmor. Lakšem dolasku sigurno će pridonijeti i uvođenje novih avionskih linija Croatia Airlinesa na relacijama Zagreb - Prag, Milano, Lisabon i Saint Petersburg. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo