Toyota je 20210. na tržište izbacila Yaris Cross, potpuno novi model koji spada u klasu popularnih crossovera.
Atraktivnim izgledom plijeni pažnju, a dolazi kao hibrid i benzinac: Toyotin crossover za Europljane pravi je hit otkako je stigao na tržište
Yaris Cross je razvijan i napravljen u Europi, isključivo za europsko tržište koje je tako dobilo još jedan primamljiv model. Razvojni tim Yaris Crossa vodio se motom "Uvijek u pokretu", želeći stvoriti "jednostavan, brz, pametan" automobil za svakodnevnu upotrebu, uz pustolovni aspekt
U usporedbi s Yarisom, Yaris Cross je 95 mm viši, (1.595 mm), 20 mm širi (1.765 mm) i 240 mm duži (4.180 mm) uz povećanje odignutosti od tla za 25 mm, što osigurava još bolji pregled u vožnji
Testni model došao nam je s benzinskim motorom i ručnim mjenjačem sa šest brzina. Mjenjač ima opciju IMT, što znači da sam daje međugas prilikom ubacivanja u nižu brzinu. Zbog toga, svi mogu voziti poput pravih reli vozača.
Odlična stvar je što kupci mogu odabrati i jači model s hibridnim motorom
Viši položaj za vožnju pruža vozaču dobru preglednost koju i očekujete od SUV-a, a puno se lakše i ulazi u sam automobil. Sjedala su ugodna za sjediti, a zanimljiv je i njihov dizajn, na kojem se izmijenjuju razni uzorci
Ovaj automobil može se pohvaliti i najnovijom multimedijskom platforma bržeg odziva i s novim funkcionalnostima. Njome se upravlja putem dodirnog zaslona veličine 9 inča
Vozačev displej je puno moderniji, a na njemu možete pratiti sve relevantne informacije koje jednom vozaču trebaju. Toyota je u slučaju Yarisa Crossa odmakla se od "japanskog minimalnizma", barem po pitanju ovog dijela - tu se možda i najbolje vidi "dodir Europe"
Središtem dominira glavni ekran dimenzija 8 inča, koji je osjetljiv na dodir, no ima izvučene tipke sa strane za lakše snalaženje i korištenje pojedinih funkcija koje se namještaju na njemu. Ispod glavnog ekrana smješteni su kotačići za upravljanje klimom.
Tipke koje su izvučene sa strane olakšavaju snalaženje po glavnom ekranu, na kojem se nalaze sve važne stvari
Stražnja klupa je prostrana, a mjesta u njoj ima dovoljno za ugodnu vožnju.
Prtljažnik će se zasigurno svidjeti svima. Njegova pokrivka se lako skida i sprema, a on je zapremnine 397 litara. Spustite li stražnju klupu, dobit ćete zaista impresivan prostor za prevoženje većih stvari
Automobil je izutezno pregledan jer je povišen, pa je s te strane savršen za grad. Tijekom vožnje, vidjet ćete sve što je oko vas i iza vas
Njegova karoserija je dvobojna, što se najviše ističe kada automobil pogledate odostraga
Kupcima je na izbor 10 boja karoserije, kao i dvobojna izvedba s crnim, zlatnim ili bijelim krovom uz više razine opreme.
Yaris Cross je jedan od najsigurnijih automobila na tržištu zahvaljujući najnovijoj generaciji sustava aktivne sigurnosti i pomoći vozaču Toyota Safety Sense ugrađuje se kao dio standardne opreme.
Dodatne funkcije uključuju središnji zračni jastuk, nadzor mrtvog kuta i upozorenje za dolazak vozila s boka u vožnji unatrag s automatskim kočenjem.
Ono što je posebno interesantno je i njegova boja. Ona se, naime, naziva "pearl white", a koliko je ovaj tip bijele boje efektan i zanimljiv, najbolje se vidi za vrijeme sunčanih dana
Iako je hibrid priča za sebe, i ovaj benzinac bio je jako dobar za svakodnevnu vožnju gradom. Okretan, pregledan i moderan, plijenio je pažnju gdje god da se pojavio.
Toyota posljednjih godina prati trendove i osluškuje bilo svojih kupaca, pa ne čudi što su 2021. godine svoju flotu odlučili podebljati s dva atraktivna crossovera. Jedan od modela je i Toyota Yaris Cross, a riječ je o crossover verziji popularne Toyote Yaris.