SKROJEN PO NAŠOJ MJERI / Vozila sam SUV koji Hrvati obožavaju: Pun je naprednih opcija i odiše luksuzom, a dolazi i na 'poziv'

U rubrici 'Ženski kut' testirali smo Hyundai Tucson, plug-in hibrid, koji krase fora vanjski izgled i luksuzna unutrašnjost

15.1.2023.
22:54
VOYO logo

U rubrici Ženski kut nedavno smo imali prilike testirati Hyundai Tuscon, korejski SUV skrojen po mjeri Europljana. Ovaj automobil prodaje se diljem svijeta, a do sada je u ove četiri generacije prodan u sedam milijuna primjeraka. Hyundai Tucson nalazi se i među najprodavanijim SUV-ovima u Hrvatskoj.

Naša testna verzija bio je plug-in hibrid s 256 konja i baterijom od 13 kWh, koja će biti dovoljna da prijeđete nekih 50 kilometara. Zanimljivo, čak i kada je baterija prazna auto radi kao svi drugi hibrid, odnosno pri malim brzinama radi na struju jer se baterija puni i motorom.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tucson je jedna od onih automobila za koje ćete reći 'wow' čim ga vidite. Njega krasi totalno revolucionarni dizajn koji u Hyundaiu nazivaju 'Sensuous Sportiness'. Ono što kod njega upada u oči je prednja maska u koju su uklopljena prednja svjetla. Za njih Hyundai kaže da su „skrivena“, a mora se priznati, svjetla u mraku izgledaju zaista brutalno.

Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Američki stil

U automobilu se sjedi povišeno i SUV-ovski, a sama kabina djeluje "američki". Naš testni model stigao nam je sa svijetlim, kožnatim sjedalima koja još dodatno vizualno povećavaju kabinu. U ovoj svijetloj varijanti, sjedala se doimaju jako luksuzno, a mogu se ugrijati, ohladiti te imaju i opciju memoriranja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Vozačima je na raspolaganju displej dimenzija 10,25 inča na kojem se nalaze sve relevantne informacije koje možete pratiti u vožnji, a od nekih dodatnih sigurnosnih opcija, svakako treba istaknuti kameru koja vam pokazuje mrtvi kut u trenutku kada upalite žmigavac.

Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Istih dimenzija je i glavni ekran koji je tehnološki napredan te nudi razne mogućnosti, opcije i funkcije. Ispod glavnog ekrana izvučeni su prečaci za pojedine funkcije koji se namještaju na dodir te klima, koja se isto namješta na dodir. Nekima će to možda biti nepraktično jer su navikli na dobre stare tipke, no ovo sofisticirano namještanje ostavlja dojam luksuza. Kada tome dodamo neke detalje kao primjerice dijamantni reljefni uzorak na ručicama za svjetla i pokazivače smjera, tada ćete shvatiti koliko je ovaj automobil drugačiji.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tucson dolazi 'na poziv'. Odnosno, na daljinskom ima opciju da ga izvučete iz parkinga bez da sjedite za volanom, što je super za uska parking mjesta.

Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Od fora stvari, svakako treba istaknuti i diffuse gumb, a kada ga upalite, zrak će vam puhati duž cijele ventilacija koja se proteže kokpitom. Također, zgodna je i zaštita od sunca, koja se dodatno izvlači sa strane tako da ćete biti sigurni da vam sunce neće 'tući u oči'.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prostrano je i straga, gdje će putnici uživati u nekim fora opcijama kao što su grijana sjedala, posebna klima, na stakla možete navući zaštitu od sunca, a moći ćete i pomicati suvozačko sjedalo ako vam slučajno smeta. Hyundai kaže da u novoj generaciji vozila, putnici straga imaju 2,6 centimetara više u odnosu na prošli model.

Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Prtljažnik hibridnog modela zapremnine je 558 litara, dok se kod 'običnih' modela poveća i zapremnina prtljažnika koja iznosi 620 litara.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Prtljažnik je veličine 558 litara

Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Stražnja klupa spušta se jednostavno putem ručice, a onda se dobiva 1799 l

Tucson ima more sigurnosne opreme zahvaljujući sustavu Hyundai SmartSense, a u ponudi je široka lepeza motora pa tako potencijalni kupci mogu odabrati od benzinca (s blagim hibridom), dizela, običnog hibrida pa do plug-in hibrida. Cijena mu starta od 26.189 eura, dok se naš testni model može nabaviti za 44.583 eura. Što se potrošnje tiče, vozite li samo na benzin, trošit ćete u prosjeku oko osam litara.

Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Ono što osvaja kod Tucsona je njegov moćni izgled koji uparen s luksuzom iznutra čini savršen spoj. Tucson je drugačiji, u njemu ćete se osjećati drugačije kada ga vozite.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Moćna krstarica

Moj prvi dojam vožnje bio je kao da letim s njim, a ne da se vozim. Nevjerojatno nešto. S jedne strane, taj je auto jako jednostavan za korištenje, dok je opet tehnološki jako napredan. Neke funkcije i opcije koje ima Tucson, inače se viđaju u puno luksuznijim i skupljim automobilima.

Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

U Tucsonu ćete se osjećati sigurno, ali i jako moćno. Izgledom osvaja, drugačiji je od konkurencije pa ćete u njemu biti istaknuti gdje god se nađete.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Iako ima snage, auto je zapravo prava krstarica s kojom ćete guštati u vožnji. On, kada sve sumiramo, ima sve što jedan obiteljski automobil treba imati – prostran je, praktičan, jako siguran te tehnološki napredan. Ne čudi zapravo što je među onim automobilima koji se itekako rado kupuju…

Specifikacije

Hyundai Tucson PHEV 1.6T 4WD 6AT

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Paket opreme: PREMIUM

Motor: Benzin + elektro, 4 cilindra, 1598 cm3

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Pogon: 4x4

Snaga: 265 KS

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Okretni moment: 350 Nm

Ubrzanje 0-100: 8,2 sek

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Maksimalna brzina: 191 km/h

Mjenjač: Automatski, 6-stupnjeva

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prosječna potrošnja na testu: 8,6 l/100km (vožnja samo na benzin)

Doseg na bateriju: 50 km

Tekst se nastavlja ispod oglasa

CO2: 31 g/km

Cijena osnovnog modela: 26.190 eura

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Cijena testnog modela: 44.583,31 euro.

Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr
Image
Foto: Ines Brežnjak / Net.hr

Ostale testove automobila provjerite u našoj stalnoj rubrici Ženski kut.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo