VOZAČI, KOJE VAM JE BOJE AUTO? /

Ova banalna činjenica mogla bi vas skupo koštati - neke boje bi definitivno trebalo izbjegavati

Image
Foto: Marko Prpic/PIXSELL/Ilustracija

Prema istraživanju, na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila, na srebrnoj 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto

28.8.2021.
11:28
Marko Prpic/PIXSELL/Ilustracija
VOYO logo

Njemačka platforma za prodaju automobila Mobile.de provela je veliko istraživanje o bojama automobila i tome kako pojedine boje mogu "koštati vozače", piše Revija HAK.

Prema njihovom istraživanju, na automobilu u ljubičastoj boji ćete izgubiti oko 27,2 posto od prosječne cijene vozila. Na srebrnoj je to 25 posto, zlatnoj 23,1 posto, crvenoj 11,5 posto, plavoj 9,8 posto te zelenoj 1,3 posto.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Image
ŽENSKI KUT /

Testirali smo Opel Grandland X: SUV s dobrim starim automatik mjenjačem i prtljažnikom koji se otvara - nogom

Image
ŽENSKI KUT /

Testirali smo Opel Grandland X: SUV s dobrim starim automatik mjenjačem i prtljažnikom koji se otvara - nogom

Kupujete li poslovnu limuzinu poput Volkswagen Passata ili BMW-a serije 5, crvena je boja neprikladna, odnosno donijet će vam glavobolje pri prodaji, kažu u Mobile.de.

Izbjegavajte trendovske boje

Nećete pogriješiti ako kupite narančasto vozilo jer ona donosi 5,4 posto višu cijenu od prosjeka pri prodaji vozila, a još su bolji izbor bijela s 5,9 posto, crna s 9,5 posto, siva s 9,7 posto i žuta s 13,3 posto. Sve, naravno, ovisi i o klasi vozila.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Prema istraživanju, isti automobili sa živopisnijim bojama navodno se mnogo manje pregledavaju na internetskim oglasima nego oni s neutralnijim bojama poput sive ili crne.

Trebali biste izbjegavati i trendovske boje, koje su u modi neko vrijeme, jer biste i takva vozila mogli teže prodati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo