Njemački lanac supermarketa Penny odlučio je na police vratiti neugledno voće i povrće.
Nakon višegodišnjeg trenda koji je vladao u Njemačkoj - da se u supermarketima po punoj cijeni prodaju samo savršeni primjerci voća i povrća, dok su oni grbavi i flekavi bili prodavani po nižim cijenama ili ih uopće nije bilo u ponudi, situacija se mijenja, naravno ravnajući se apetitom kupaca koji sada sve češće biraju neugledne plodove, smatrajući da su oni zdraviji.
Prije su se odlično prodavale savršene paprike i rajčice dok je u posljednje vrijeme sve veća potražnja za njihovim oku manje privlačnim sestricama.
Stoga su trgovci odlučili na police vratiti dvonoge mrkve. zakrivljene i grbave krastavce, pjegave limune i jabučice te sva ostala čuda koje je priroda napravila po svom "ukusu" i prodavati ih po punoj cijeni.
Zbog ovoga su sretni uzgajivači eko voća i povrća kojima je bio veliki problem uzgojiti estetski savršene plodove. Naravno to je sa sobom nosilo i veliki trošak jer su se oni nesavršeni plodovi prodavali po nižoj cijeni, iako su bili jednako kvalitetni.
"Ekološkim uzgajivačima mora se omogućiti prodaja i onih proizvoda koji nisu savršenog izgleda, a ne da ih moraju jeftino prodavati za industrijsku preradu", objasnio je predsjednik tvrtke Penny Jan Kunath.