odlična reklama nakon koje ćete se zamisliti /

U redu je sanjati i težiti boljem: pitanje 'što želiš postati kada odrasteš' nije rezervirano samo za mlade!

Ljudi rastu i kada su odrasli te iako se čini da neke stvari nikada neće ispuniti, treba ih podsjetiti kako je u redu sanjati i težiti prema boljem, glavna je poruka ove reklame

3.5.2016.
21:04
VOYO logo

'Što želiš postati kada odrasteš', pitanje je koje svojoj djeci postavljamo stalno, no kada sebe prestajemo pitati isto pitanje? S 18, 20, 25 ili 30 godina?

Britanski glumac IdrisElba koji je postao zaštitno lice i ambasador brenda 'Purdey's' koji se bavi proizvodnjom energetskog pića u reklami za tvrtku pitao je skupinu ljudi isto pitanje.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Izazvao je odrasle, mlađe i starije ljude, da mu odgovore, a skoro su ga svi u početku blijedo gledali i smijali mu se. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Ljudi rastu i kada su odrasli te iako se čini da neke stvari nikada neće ispuniti, treba ih podsjetiti kako je u redu sanjati i težiti prema boljem, glavna je poruka ove reklame. Slažete li se s njome?

Za one koji ne razumiju engleski, pogledajte istu snimku, samo s titlovima:

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
fnc 20
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo
Još iz rubrike