stvarno lukavo / Trik kojim vas trgovci mame da kupite skuplji proizvod: Jednom kad ga prepoznate, vidjet ćete ga svugdje

Image
Foto: Shutterstock

Trgovine koriste čitav niz trikova kako bi vas natjerale da trošite više

4.4.2021.
12:45
Shutterstock
VOYO logo

Od senzacionalnih  "platiš dva, treći dobiješ gratis" akcija, (iako vam zapravo možda ne treba ni jedan artikl), do glazbe, osvjetljenja i smještaja na policama, trgovine koriste čitav niz trikova kako bi vas natjerale da trošite više. 

Psihologinja Julie Smith na svom Tiktoku otkrila je trik zbog kojih vam se preskupi artikl čini znatno povoljnijim.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Kao primjer je ponudila sladolede – jedan koji stoji  3 funte, drugi koji stoji osam funti. Sladoled od osam funti čini se preskup, a obzirom na pet funti razlike svi će htjeti onaj jeftiniji.

Kako bi se (pre)skupi sladoled činio prihvatljivijim, trgovci stavljaju mamac – sladoled od sedam funti, prenosi Net.hr.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Oni zapravo ne žele da kupite taj od sedam funti, on je samo mamac kako bi skuplji sladoled djelovao kao dobra prilika. Bez mamca, uspoređujete sladolede od tri i osam funti, ali s mamcem – pa zašto ne biste uzeli ovaj od osam funti, samo je funtu skuplji", kazala je.

Pojasnila je i kako psihološki efekt kadriranja koriste sve trgovine od restorana do tehnoloških divova. 

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Hell's kitchen
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo