Kozmetička kompanija Illamasqua združila je snage s londonskim obiteljskim biznisom koji se već 200 godina bavi pružanjem pogrebnih usluga.
Od sada će Loverton i sinovi pružati još jednu uslugu koju je omogućilo partnerstvo s Illamasqua - pokojnicima će omogućiti tretman glamuroznog uljepšavanja.
Usluga je prvenstveno namijenjena onima 'koji su se ponosili svojom ljepotom za života i ne žele je se odreći u smrti', tumači službena stranica te dodaje: 'Ova usluga potiče ljude da planiraju svoju konačnu preobrazbu koja će odavati počast njihovom životu i načinu na koji žele početi svoj zagrobni život'.
Ovakva usluga stoji najmanje 450 funti, a gornja granica cijene ne postoji. Tretman će provoditi stručnjaci koji imaju bogato iskustvo s balzamiranjem i uređivanjem pokojnika. Na službenoj stranici tako stoji i da je obilježavanje smrti oduvijek bio događaj od velike važnosti za ljudsku zajednicu, pa postavljaju pitanje ima li veličanstvenijeg načina da se ovaj događaj obilježi od jednog posljednjeg šminkanja.
I dok su neki zahvalno dočekali ovu uslugu kao nužnu, drugi u njoj ne vide ništa novoga s obzirom da je uljepšavanje pokojnika tradicija stara tisućama godina. No, tu su naravno i oni koji ne mogu propustiti komentirati opsjednutost fizičkim izgledom i pojmom ljepote, te smatraju da je to samo još jedan način za stvaranja kompleksa i potražnje za nepotrebnim proizvodom.
Što misle naši čitatelji? Želite li biti lijepi mrtvac? Ili mislite da je ovo samo još jedan način na koji nam kozmetičke kompanije pokušavaju dati do znanja da su njihovi proizvodi neophodni, ne samo za života nego i u smrti?