Sve je više tekstova, ali znanstvenih radova koji tvrde da je čitava ova generacija odgovorna za neviđeno uništavanje naslijeđa. Slijedi samo kratki popis stvari koje su milenijalci vrlo uspješno i nepovratno uništili.
1. Olimpijske igre
"Probudit ćemo se jednog dana i rejting će biti u padu 20 posto. Ako se to dogodi, moje predviđanje će biti da su milenijalci bili u Facebook-mjehuriću ili Snapchat-mjehuriću, a Olimpijske igre su počele bez njihovog znanja", rekao je u lipnju Steve Burke, CEO NBCUniversala.
A budući da je gledanost Olimpijskih igara u primetimeu zaista pala i to za čak 25 posto u prestižni dobnoj skupini 18-49 u odnosu na igare u Londonu 2012. godine, prsti su počeli pokazivati na milenijace.
Međutim, Gizmodo kaže da je način na koji ljudi gledaju TV danas bitno drugačiji i da nisu krivi milenijalci, nego NBC mora preuzeti odgovornost jer ne shvaća kako većina ljudi danas konzumira sadržaj.
No, većina se slaže da su Olimpijske igre 2016. godine milenijalci uništili temeljitije od Ryana Lochtea, zelene vode u bazenima i opće betonizacije Brazila.
2. Dijamanti
Industrija dijamanata reže cijene zbog činjenice da milenijalci kupuju manje dragog kamenja.
Je li to zato što dijamanti mogu biti "nemoralnog porijekla", kao što to sugerira The Daily Beast? Ili je to zato što su dijamanti preskupi, pa si ih milenijlaci ne mogu priuštiti?
Ipak smo mi generacija koja je "sretna" ako uopće ima posao kojim može platiti stanarinu. I naravno, dijamanti nisu naš najbolji prijatelj. Ali popust od vožnju Uberom već jest.
Ali to objašnjenje je vjerojatno previše očito: pad prodaje dijamanata se događa zato jer ih milenijalci mrze i žele da nestanu.
3. 'Obični' sapun
9. Sapun: Kada ispustite komad sapuna na prljavi pod, pod se ne čisti, ali sapun može pokupiti mikroorganizme, poput virusa i bakterija. Ono što morate učiniti, koliko god to čudno zvučalo, je isprati i oprati svoj komad sapuna tako da ti mikroorganizmi uginu ili se isperu.
Prodaja krutog sapuna pada među kod ljudi u dobi od 18 do 24 godina, što znači da su milenijaci opet čvrsto odlučili uništiti još jednu zastarjelu industriju.
Obični sapuna ostavlja čudan trag na koži, ne radi besprijekorno s mrežicom za tuširanje (milenijaci se obožavaju ljuštiti, što je zapravo produžetak stalnih nastojanja da pojasne zašto obožavaju svoje marke) i ne uklapa u sve-u-hodu način života milenijalaca.
Osim toga, milenijalaci su se baš htjeli okomiti ne nešto što su voljeli baby boomeri. Nešto jednostavno i nešto što se lako zaboravlja, ali zbog ćega će ljudi poludjeti nakon što nestane.
4. Godišnji odmor
Slobodno ponovite na glas: "Milenijalaci mrze godišnji!"
I tako, gledajući ljude koji vrlo naporno rade, milenijaci su pomislili: "Sada ćemo to satrti". Nakon sastanka u svom sjedištu smještenom u nekoj opskurnoj prčvarnici u Brooklynu, milenijalci su zaključili da mrze godišnje odmore toliko da ih nitko više ne bi treba koristiti.
Naravno, uvjeti su u kojima rede su teški: malo zarađuju i ne dobiju previše dana godišnjeg, ali oni nisu zainteresirani ni za njih. I ne rade to zato a bi impresionirali svoje šefove, nego da unište godišnje odmore iznutra.
5. Velika Britanija
Još ste uvijek zbunjeni o Brexitu? Pa, vjerojatno će vam sve imati više smisla sada kada ste otkrili da za rezultate tog referenduma najodgovorniji upravo milenijalci.
Iako je većina milenijalaca glasala za ostanak u EU-u, od svih dobnih skupina, upravo njih je najmanje izašlo na birališta.
Milenijalci žele stvoriti neki osjećaj tajanstvenosti (to je glavni razlog zašto nikada neće pokazati svoje tijelo na Snapchatu) pa su lagali kad su govorili da podržavaju Britaniju, a onda nisu izašli na referendum.
Očito je da su bili za izlaz kako bi upravo oni mogli do temelja uništiti nekoć moćnu Veliku Britaniju.
6. Radna snaga
Milenijalci nisu lijeni, oni samo povlađuju. Oni ne biraju freelance poslove zbog nedostatka raspoloživih radnih mjesta, nego zato što oni žele stati na kraj radništvu kao takvom. Nema više ureda, nema više radnog vremena od 9 do 5 za nikoga.... a onda nema ni godišnjih.
Oni će tražiti pohvale i povišice, a ne u cilju opstanka, nego uništavanju radne snage zauvijek. Svaki milenijalac samo želi sjediti kod kuće cijeli dan s lozinkom za HBO GO i besplatnim najmom stana. I neće se zaustaviti sve dok to ne postignu.
7. Brak
Milenijalci ne stupaju u brak. Možda pretpostavljate da je to zbog želje da se izbjegnu skupi troškovi braka, ali nije o tome riječ.
To je zato što milenijalci žele uništiti sve tradicionalne vrijednosti Amerike.
Dakle, čak i ako se dvije osobe apsolutno vole i žele se vjenčati, oni to neće učiniti. Zato jer je jedina stvar jača od njihove uzajamne ljubavi njihova mržnja prema stvarima koje su baby boomeri visoko cijenili.
8. Šume
Milenijalci uživaju čitati knjige, ne zbog njihove potpore izdavačkoj industriji, nedostataku interesa za e-čitače ili bilo koju znanost koja sugerira da mozak gradi vlastitu mapu informacija.
A budući da toliko vole knjige, oni doprinose nestanku šuma.
I naravno, to nije to. To je zato što oni žele uništiti šume, ali ne žele sami posjeći, jer, kao što smo već naveli, oni ne žele biti "radna snaga".
9. Američki san
Oko 48 posto milenijalca misli da je američki san mrtav. Ostalih 52 posto misli da ga samo još nisu službeno ubili.
To nije zbog užasnih financijskih uvjeta pod kojima su odrasli, to je zato što oni znaju da žele li srušiti Ameriku, najprije moraju uništiti njezin san.
10. Humoristične serije
Očito je da su milenijalci prestali gledati hrpu ljudi koja sjedi i razgovara o svojim problemima na televiziji. To je zato što milenijalci ne žele uzeti slobodnu večer i smijati se uz druženje s omiljenim televizijskim likovima.
Umjesto toga milenijalci žele slušati vlastite probleme. U svojoj potrazi za time odlučili su uništiti sitcome. Iako taj znanstveni rad još nije napisan, opće je poznato da milenijalci ne mogu smisliti Rossa Gellera.
11. Seks
Baby Boomeri su ga obožavali i bio je razlog njihovog postojanja. Milenijalci su shvatili da je konačni način da sve unište taj da se jednostavno prestanu seksati.
Zato oni to niti ne čine.
Izvještaji pokazuju da se u odnosu na prethodne generacije milenijalci najmanje seksaju, ali ti brojevi su vjerojatno potpuno izmišljeni. Nijedan milenijalac nikada nije bio ni blizu nekom seksu.