Meksička tvrtka koja se bavi proizvodnjom donjeg rublja Vicky Form predstavila je neobičan proizvod za kojeg je vjerovala da će potaknuti žene da se više užive u nogomet, piše Mirror. Radi se o paru ženskih gaćica koje zavibriraju svaki put kad nogometaši postignu zgoditak na Svjetskom prvenstvu u Rusiji. Njihov proizvod, nazvan Siente el Juego, predstavljen je uoči početka Svjetskog prvenstva ovog četvrtka.
Riješenje za probleme parova
Reklamni video počinje informacijom da se "svake godine četiri milijuna parova rastaju zbog nogometa". Zatim slijedi rez na djevojku i mladića koji raspravljaju o problemima koje nogomet uzrokuje njihovoj vezi. Djevojka govori svome partneru da je "bolestan", jer čim upalo TV za njega nitko više ne postoji. "Što nije u redu s njim? Je li to zbog nogometa?", nastavlja ona.
Spikerica ih zatim obavijesti da je Vicky Form pronašla rješenje kako bi oboje bili podjednako uzbuđeni zbog utakmice. "Stvorili smo prvi par gaćica koje će ti omogućiti da osjetiš strast igre", kaže ona djevojci. "Gaćice su povezane s robotom koji interpretira pokrete na utakmici i pretvara ih u vibracije u stvarnom vremenu."
Video zatim pokazuje par kako gleda nogomet, dok žena nosi te gaćice. Kako utakmica postaje sve intenzivnija, žena je sve više stimulirana, sve dok faul ne prouzroči nagli prekid stimulacija. Ona odmah skoči i počen vikati na televizor "Penal! Slijepi sudac, bio je penal!" Njen je partner presretan što ju je počelo zanimati nogomet, te ju hvata za ruku dok zajednički gledaju, te joj se počne približavati.
Negativne reakcije
Ovaj kontroverzni video naišao je na sveopće užasavanje na društvenim medijima, gdje su ga mnogi nazvali seksističkim. Tako je korisnica Twittera Citlalli Aranda rekla "Kako seksistički!!! Prestrašna ideja. Tko je smislio nešto ovako glupo!"
Netko je napravio uređaj koji zagrijava vibratore i ostale seks igračke i malo smo zbunjene
"I mi žene volimo sport. Čemu spolni stereotipi", napisala je Regina Guerrero, dok je Jacqueline Hernandez rekla kako joj je dosta toga da ljudi katalogiziraju koje su stvari namjenjene ženama, a koje muškarcima u 21. stoljeću. @gLOzs su rekli kako je reklama "degradirajuća i patetična" te da dokazuje kako tvrtka ne poznaje svoje tržište.