ispred slobodnog vremena /

Evo zašto su gospodarska velesila: Nijemcima je rad na listi prioriteta odmah iza obitelji i partnera

Image
Foto: Thinkstock.com

Za 67 posto ispitanih siguran posao je od velike važnosti. Istodobno se i velik broj ispitanih slaže s tvrdnjom da je u tijeku radnog vijeka vrlo važna daljnja izobrazba ili specijalizacija

13.11.2015.
16:57
Thinkstock.com
VOYO logo

Rad u životu građana Njemačke igra veliku ulogu, te bi u slučaju velikog dobitka na lutriji samo 20 posto Nijemaca dalo otkaz, proizlazi iz studije o odnosu prema radu Zaklade Bertelsmann objavljene u petak.

"Rad je vrlo važan u životu Nijemaca i nalazi se na drugom mjestu po važnosti nakon obitelji i partnera", proizlazi iz studije "Radne i životne perspektive u Njemačkoj" što ga je u petak objavila Zaklada Bertelsmann.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Na ljestvici od 1 do 100, rad se po važnosti s 34 boda nalazi na drugom mjestu poslije obitelji i partnera (39 bodova). Životni segment slobodno vrijeme se nalazi na trećem mjestu s 20 a društveni angažman na četvrtom sa sedam bodova. Iz studije, koja je nastala u suradnji s Društvom za istraživanje potrošača (GfK), proizlazi da ja sam rad važniji od novca.

"Čak i u slučaju visoke potpore za nezaposlene, tri četvrtine ispitanih i dalje bi radije odlazilo na posao nego od države primalo novac", stoji u studiji.
Slična je situacija i s iznenadnim velikim novčanim dobitkom. Samo 20 posto nakon dobitka bi dalo otkaz i više ne bi radilo.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Za 67 posto ispitanih siguran posao je od velike važnosti. Istodobno se i velik broj ispitanih slaže s tvrdnjom da je u tijeku radnog vijeka vrlo važna daljnja izobrazba ili specijalizacija.

No u ovom segmentu su primjetne velike razlike s obzirom na životnu dob i kvalifikaciju. Dok mladi i dobro obrazovani u 62 posto slučajeva podržavaju mjere dodatne kvalifikacije, spremnost na daljnju izobrazbu je kod starijih i manje kvalificiranih s 45 posto osjetno niža.

Zaklada Bertelsmann iz vestfalijskog gradića Gueterslohea je tijesno povezana s istoimenim medijskim koncernom Betelsmann koji je većinski vlasnik medijskih kuća poput RTL-a i izdavačke kuće Penguin/Random House, i redovito izdaje društveno-relevantne studije.

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
FNC 20 PROPUŠTENE
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo