Napadi na Toyotu dio su prljave igre

Toyota je svojim povoljnim i pouzdanim automobilima osvojila američko tržište, što se nimalo nije svidjelo domaćim proizvođačima.

12.3.2012.
9:36
VOYO logo

Toyota se posljednjih godina nalazi na velikim mukama zbog brojnih napisa o povlačenjima automobila s tržišta i navodnim nesrećama koje su uzrokovane serijskim kvarovima na pojedinim modelima. Zbog povlačenja milijuna vozila, Toyotin ugled uvelike je narušen. Treba napomenuti kako se većina povlačenja i kvarova prijavljuje u SAD-u, te da rušenje ugleda stranih proizvođača automobila definitivno ide na ruku američkim tvrtkama.

arti-201203080057006Naime, japanski automobili preplavili su ulice Amerike, a građane te zemlje u početku su osvojili jeftinim i pouzdanim modelima, da bi uskoro zavladali u svim klasama automobila. Japanski proizvođači automobila ujedno su zajednički pokrenuli luksuzne marke u SAD-u poput Lexusa, Acurae i Infiniti, a većina tamošnjih građana misli da se radi o američkim automobilima, zbog čega su stekli ugled ravan Mercedesu, BMW-u i Cadillacu.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

SAD vješto prikriva stvarno stanje na tržištu

Do sada je povučeno više milijuna Toyotinih vozila, a vijesti o takvim događajima preplavile su medije. Toyota je zbog tih događaja izgubila milijarde dolara, a zanimljivo, iako strani mediji uvelike pišu o povlačenju i problemima s japanskim automobilima, istovremeno najviše opoziva vozila broje upravo američki automobili poput Forda i GM-a.

arti-201111140683006Istovremeno, automobili Toyote osvajaju maksimalne brojeve zvjezdica na sigurnosnim testovima, Toyota je proglašena najzelenijim proizvođačem te nosi titulu vodeće u kvaliteti vozila već dvije godine zaredom, što potvrđuje i njemački TÜV, svojevrsni sinonim za kvalitetu. Da nije bilo elektroničkih kvarova koji su uzrokovali blokadu papučica za gas u Americi potvrdila je čak i NASA, čije su znanstvenike angažirali službeni regulatori za sigurnost automobila u Americi.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Postavlja se pitanje zašto taj japanski proizvođač onda toliko strahuje od gubitka ugleda? Razlog tome je što su i nakon potvrde da nije bilo kvarova prema Toyoti počele stizati nove optužbe da ''NASA nije tražila dovoljno dobro'', kao i da ta tvrtka ne želi otkriti stvarne informacije. Brojni strani stručnjaci tako ističu da se radi o prljavoj borbi za prevlast na tržištu na način da se činjenice izokreću i putem medija serviraju javnosti, dakako na štetu japanskih tvrtki.

Vezani članci:

arti-201201230962006 arti-201203080057006 arti-201111140683006

Tekst se nastavlja ispod oglasa
Tekst se nastavlja ispod oglasa
Toma
Gledaj od 29.travnja
VOYO logo