OVO VAM SE VJEROJATNO NEĆE SVIDJETI: / Sada će i Instagram bombardirati reklamama

Image
Foto: Facebook

Instagram je gotov s eksperimentiranjem i spreman je povećati svoj prihod od reklama. Očito je vrijeme da počne zarađivati novac koji je Facebook potrošio na njegovu kupovinu.

11.9.2015.
10:20
Facebook
VOYO logo

Prvo, reklame na Instagramu postale su službeno prisutne u još 30 zemalja, uključujući Južnu Koreju, Indiju i Meksiko, a prodavati će se globalno od kraja rujna.

Nakon što su korisnici na matičnom tržištu ostali vjerni unatoč ubačenim reklamama, svih 300 milijuna ljudi koji koriste Instagram sada će vidjeti reklame. I to ne samo velikih brendova, jer je Instagram-reklamiranje otvoreno praktički svima.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Drugo, Instagram nudi TV i online oglašivačima bolje standardizirane formate i mogućnosti kupovine reklamnog prostora. Dozvoljene su reklame u trajanju od 30 sekundi, umjesto dosadašnjih 15, kao i korištenje landscape dimenzija, umjesto isključivo četvrtastih, kao do sada.

Ali za ne-oglašivaće 'neće biti tehnički moguće' proširiti dužinu videa na 30 sekundi, kaže James Quarles, Instagramov direktor marketinga.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

I treće, Instagram poziva oglašivače iz šireg spektra (turizam, zabava, e-trgovina i prodaja) s boljim pozivima na trenutno djelovanje. Nakon što su testirali 'Kupi sad', 'Instaliraj sad', 'Prijavi se', i 'Nauči više' opcije, ti formati za direktan odgovor koji se odmah spajaju na stranice izvan Instagrama će biti otvoreni svim oglašivačima.

Kako bi pokazao da oglašavanje kod njih djeluje, Instagram je naveo nekoliko primjera:

Tekst se nastavlja ispod oglasa

- Kampanja Gilt Grupe rezultirala je 85 postotnim povećanjem instaliranih aplikacija - Proizvođač namještaja Made.com imao je povećanje vrijednosti narudžbi za 10% - Developeri igara Kabam su dobili korisnike koji igraju duže i više troše.

Image
Foto: Instagram

Facebookova kupnja donosi dobit

Ovo je vjerojatno bio trenutak koji je Facebook zamišljao kada je kupovao Instagram. Jasno da želi i dalje spajati ljude preko fotografija kao što radi i sa svojom društvenom mrežom. Ali s poslovne strane, Instagram je ponudio mogućnost primjene facebookove reklamne tehnologije na drugu masovnu publiku. Trebalo je tri i pol godine, ali trenutak je napokon došao.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

"Trebale bi nam godine i godine da sami sakupimo toliku oglašivačku publiku", kaže Quarels.

Facebook već ima gotovo 1.5 milijardi korisnika. Instagram dodaje još 300 milijuna.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Sada sve što Instagram treba napraviti je ne gurati previše reklama da ne dosađuje previše svojim korisnicima; toliko se promjeni da s oni počnu osjećati izgubljeno; ili se toliko ustaliti da reklame postanu dosadne. Dokle god Instagram ne prestane biti cool, biti će ogroman stroj za proizvodnju novca.

Instagram je konstantno rastao pet godina. Sada je dovoljno velik da sam počne zarađivati.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Techcrunch/Tehnoklik.hr

TOMA
Gledaj odmah bez reklama
VOYO logo